Onderwerp: cupcake drama
De cupcakes kwamen raar in de bakpapiertjes te zitten. (Action) volgende keer andere. Maar heb ze toch nog gedecoreerd. Ze zijn voor de vergadering vanavond. Hebben jullie tips om ze beter in de
vormpjes te krijgen?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcake drama
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De cupcakes kwamen raar in de bakpapiertjes te zitten. (Action) volgende keer andere. Maar heb ze toch nog gedecoreerd. Ze zijn voor de vergadering vanavond. Hebben jullie tips om ze beter in de
vormpjes te krijgen?

Meer cakebeslag erin doen?
Los daarvan: ik laat mijn vormpjes in de (Wilton)muffin vorm altijd een minuutje in een warme oven staan, dan zakken ze er prachtig in (en laten ze later ook niet meer los). Hierná pas vullen en (af)bakken!
Het lijkt me dat er niet genoeg beslag in zat, en dat ze daardoor te laag zijn gebleven ... Meer beslag dus. En volgens mij laten de papiertjes wat los, maar dat gebeurd ook met andere merken.
Verders zijn ze wel heel leuk 
Ik gebruik voor ons thuis ook wel eens die van de action omdat het toch voor zelf gebruik is maar heb hier nooit geen last van gelukkig.
En idd goed vullen dan ziet het er al beter uit als ze gebakken zijn
ze zijn wel leuk hoor! en vast ook wel lekker
.
gebruik je wel een cupcakevorm om ze in te zetten? dan blijven ze beter in vorm. ik heb ook papiertjes van action, gaat prima.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcake drama