Onderwerp: Prinsessentaart vol 1e keren

Hiermee begon het..

het eindresultaat..
Meer foto's staan op mijn blog
http://curlycreative.wordpress.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Prinsessentaart vol 1e keren
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Hiermee begon het..

het eindresultaat..
Meer foto's staan op mijn blog
Heel erg mooi!
Ik vind hem super mooi!!!!
Supermooie taart!
Dank jullie wel voor de complimentjes.
Het valt mij op dat er altijd veel gekeken wordt maar er weinig commentaar wordt bijgeschreven.. ik sta ook open voor feedback hoor 
Jeetje wat mooi. Ik hou echt van deze kleuren. Je kroon is echt super mooi!!
Feedback... tja ik kan het niet bedenken hoor.
Wat een mooie kroon!! Welke kleur is dat?
Wat een mooie kroon!! Welke kleur is dat?
Welk deel van het kroontje bedoel je? er zitten namelijk meerde kleuren in..
Ik ben ook benieuwd naar welke kleuren je gebruikt (De gele kleur en de gouden kleur). Heb je gedust of geverfd ?
Voor de rest geen feedback omdat ik de taart mooi vind 
pakt doos met dusts en kleurstoffen er bij...
oke de gele is: als basis geel fondant van funcakes met eroverheen gedust: Rainbow dust metallic golden sands en de goud is ook als basis het gele fondant eerst met metallic food paint old gold, maar vond deze veeeel te koper dus heb er met de eerdergenoemde dust nog overheen gedust 
ohja als eerst heb ik op het gele fondant tylose gekwast om m hard te maken zodat ie blijft staan..
Het wordt mooi die kleur geel met de gouden dust, zeg! Ik doe meestal met goud de ivoorkleur met de gouden dust, want de gele kleurstof wordt veel te geel. Maar ik ga ook binnenkort een kroontje maken met funcakes geel
Dankjewel voor de moeite om het op te zoeken!
Mooie taart! En je hebt 'n leuk blog
Mag ik vragen hoe je dat kussen-effect gemaakt hebt?
Groetjes, Ilse
Prachtig zeg ! Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken, hij is gewoon af !
Heel mooi

Wauw mag ik vragen hoe je dat kroontje hebt gemaakt! echt super
dan heb ik ook een vraag over je kroon
hoe heb je die gemaakt of heb je daar een mall voor gebruikt
moet namelijk in mei een prinsessen taart maken en ik wil ook een kroon in de taart verwerken
Mooie taart zeg! Prachtig. Ook ik wil graag weten hoe het kroontje gemaakt is?!?!?
Het kroontje daarvan heb ik een mal getekend en deze rondom een klein groentpotje gelegd om te meten.. toen het fondant uitgerold en het papieren kroontje er op gelegd, uitgesneden.
kroontje rond potje gelegd en vastgelijmd met eetbare lijm (2 uiteinden aan elkaar) toen ingepoederd met tylose
Laten drogen
Vervolgens heb ik met een mal van wilton de rand gemaakt en ook de 'hartjes" op de kroon. Deze heb ik ook weer vastgeplakt met eetbare lijm. De edelsteentjes heb ik zelf gemaakt n de kerfjes er in gesneden met een fijn mesje.. ook opgeplakt.
De bolletjes op de kroon ook vastgeplakt met eetbare lijm, let wel de achterkant van de bolletjes is plat
Dit alles laten drogen
Ik heb de rand en de bolletjes met vloeibare goudverf gekleurd maar vond die niet mooi van kleur dus vervolgens nog gedust met golden sand weet ff zo snel t merk niet..
Kunnen jullie hier wat mee?
zeker weten gelukkig niet te ingewikkeld, bedankt voor het delen
ga het zeker uit proberen
Super taart en kroon!
Je zegt in je uitleg dat je de kroon gemaakt hebt en dat je hem dan ingepoederd hebt met tylose. Ik meng altijd op voorhand tylose door het fondant. Heeft het inpoederen dan hetzelfde effect of waarom doe je dat zo?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Prinsessentaart vol 1e keren