Onderwerp: ijs-cupcakejes
Deze 'ijsjes' heb ik gemaakt/gevuld met het cupcake-recept van Nigella. Bovenop de botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ijs-cupcakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze 'ijsjes' heb ik gemaakt/gevuld met het cupcake-recept van Nigella. Bovenop de botercr
Wat een leukerdjes zeg !!!
Misschien een domme vraag hoor, maar prop je die cupcakes gewoon in zo'n ijsbekertje ????? Meebakken lijkt mij geen optie, maar ja je weet nooit .......:D
Wat een leukerdjes zeg !!!
Misschien een domme vraag hoor, maar prop je die cupcakes gewoon in zo'n ijsbekertje ????? Meebakken lijkt mij geen optie, maar ja je weet nooit .......:D
Volgens mij bak je ze gewoon mee....! Tenminste, dat deden ze afgelopen zomer wel!! Ik heb ook nog ijsbekers staan en dan wilde ik ze ook gewoon meebakken.
Hee wat een leuk idee. Gaaf en vrolijk gemaakt.
Heeeeel leuuuuuk....heerlijk en feestelijk....
Doe je die cupcakes gewoon in zo'n ijsbekertje...of bak je ze mee???
Wil ik ook wel weten.....
Je doet gewoon cupcake beslag in een ijsbekertje en je bakt ze zo mee!
Heel erg leuk met die dot creme erop. Superfeestelijk. Sla 'm even op.....
Het is idd simpel: beslag erin en bakken maar :-)
Bedankt voor jullie berichtjes!
Gr, Juul
Het is idd simpel: beslag erin en bakken maar :-)
Gr, Juul
Zie je !!!!!!!!!!!!! dat had ik dus niet verwacht, ik had rustig die cupcakes uit het papier gaan staan halen en in zo'n bekertje staan proppen..........:D
Juliana schreef:Het is idd simpel: beslag erin en bakken maar :-)
Gr, Juul
Zie je !!!!!!!!!!!!! dat had ik dus niet verwacht, ik had rustig die cupcakes uit het papier gaan staan halen en in zo'n bekertje staan proppen..........:D
LOL!!!
Leuk hoor,lekker zomers!!!!
ja, leuk!!!
Het blijft een tophit! En verbazend dat je de cake gewoon kunt bakken in die ijsbakjes.... Voor de mensen die het recept en tips willen:
ja, leuk!!!
Het blijft een tophit! En verbazend dat je de cake gewoon kunt bakken in die ijsbakjes....
Ik moet er ook iedere keer weer om lachen....
Ze blijven echt leuk ook!!!
Ja ze blijven echt leuk!! Leuk om te zien ook hoe er steeds weer een andere "twist" aan wordt gegeven. Ze zien er echt heerlijk uit!!
oo maar dat wil ik ook proberen dan
Deze zien er echt heel leuk uit! Super!
Leuk en lekker!!
Ik geloof dat ik een leuk idee heb voor de traktatie van mijn zoontje bij de psz hahaha.
Leuk zeg!!
Leuk!!!!
Krijg al zin in de zomer! Maar waar koop je die ijsbakjes? Gewoon bij de supermarkt?
Krijg al zin in de zomer! Maar waar koop je die ijsbakjes? Gewoon bij de supermarkt?
Ja, idd gewoon bij de supermarkt ter hoogte van de ijsjes in de diepvries. Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ijs-cupcakejes