1

Onderwerp: nieuwer dan nieuw

:o hoi iedereen, ik woon in België, wil beginnen taarten te bakken..
echt nog niets ervaring.
Ik ben een paar maal komen kijken op deze site, maar leek me beetje ingewikkeld als beginneling.
Kom telkens op Nederlandse sites terecht bij het zoeken, België heeft blijkbaar geen enkele site zoals deze  :P
Ben er nog niet uit met wat ik zal beginnen.
Iemand een tip om een eerste taart te maken? lol

Groetjes van Regina

2

Re: nieuwer dan nieuw

Welkom op dit uiterst leerzame forum :Y

dit is wel een leuke om te beginnen :Y
http://cakecentral.com/image/id/4665716/width/900/height/900/flags/LL
;)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

ow ja, zal ik eens vlug vlug maken se,  :D
of toch maar met iets simpeler?
Heb hier foto's gezien van echte wow taarten.. jammer dat ik niet eerder begonnen ben denk ik dan..
Ik vind het niet zo makkelijk om een eerste vulling te vinden voor mijn allereerste taart, en denk toch dat mijn eerste wat simpeler zal zijn dan dit kasteel :o  :P 
bedankt voor je antwoord, ik schoot dadelijk in de lach met die foto.  :lol:

4 Laatst bewerkt door Carien (13-11-2012 13:34)

:D

Er zijn vele lekkere, ingewikkelde, maar ook vele lekkere, eenvoudige vullingen.
Als eerste taart is het misschien slim om een vulling obv boter te kiezen. Deze hoeft niet in de koelkast bewaard te worden en geeft je dus meer tijd voor het vullen, afsmeren, bekleden en decoreren :)

5

Hoi

bedankt, hoe vind ik vullingen op basis van boter?
wrs domme vraag  :o

6

domme vragen bestaan niet :nooo

Hier linksbovenaan, in de oranje balken, staat recepten; daarop klikken en dan door naar vullen.
Daar staan een heleboel vullingen op alfabetische volgorde.
Ook staat er in de aanhef/bovenaan links naar in te vriezen vullingen en vullingen buiten de koelkast te bewaren.

Ga daar maar eens grasduinen :)

7

Hoi

bedankt voor je antwoord, ik ben al meer dan een week ziek en het bakken is dus even uitgesteld geraakt..

Al die vullingen en dergelijke - op het moment geraak ik er niet uit wat ik zou nemen, er staan er zo veel in, maar heel erg duidelijk kan ik niet zeggen dat ik deze site vind.
Ik heb een filmpje gevonden waarin je kan zien hoe je de biscuit moet maken, een filmpje van een vulling, van het bekleden enz.
Ik denk voor mijn allereerste taart als ik tenminste mezelf terug beter voel dat ik voor die taart zal gaan.

Mss voel ik me achteraf wat zekerder om hier op deze site zelf alles bijeen te zoeken..

Hartelijke groetjes
Regina