Onderwerp: Kan ik dat maken?[feedback]
Nou en of... al zeg ik het zelf.

en zo groot issie.. 
Vind wel dat ie een beetje te lange armen heeft..maar goed.. verder vind ik hem goed geslaagd, en jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan ik dat maken?[feedback]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou en of... al zeg ik het zelf.

en zo groot issie.. 
Vind wel dat ie een beetje te lange armen heeft..maar goed.. verder vind ik hem goed geslaagd, en jullie?
Wauw!! die is echt goed gelukt!
Miss een tip voor de armen?:de handen moeten tot ongeveer de helft van zijn bovenbenen. (geleerd van een vriendin die goed kan tekenen)
Dankjewel voor de tip, die neem ik mee voor de volgende keer!
Heel knap gedaan! 
De lange armen vielen mij ook op, maar hij ziet er super uit!
Ohh ik vind hem echt heel mooi! Knap gedaan!
Dankjullie wel allemaal,
Hopelijk mag ik snel de taart maken, dan zal ik hem plaatsen... De moeder van de jarige kon niet kiezen tussen bob, trekker en cars, of ik 3 kleinere taartjes kon maken, heb gezegd dat ik ook wel een stapeltaart wilde maken met deze 3 erin verwerkt...
Ik vind hem heel erg leuk gemaakt, alleen vind ik zijn mondje niet zo heel mooi, omdat deze wart is.
Ik kijk daar een beetje raar tegenaan, of ligt dat aan mij?
Maar verder ziet ie er echt top uit!
Ik vind hem heel erg leuk gemaakt, alleen vind ik zijn mondje niet zo heel mooi, omdat deze wart is.
Ik kijk daar een beetje raar tegenaan, of ligt dat aan mij?
Maar verder ziet ie er echt top uit!
Dankjewel!
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar had een plaatje op internet gevonden.. en daar heb ik hem van nagemaakt, geprobeerd... 
Hoi
ik hoop niet dat je mijn reactie vervelend vond? Want zo was het natuurlijk niet bedoeld!
Maar dacht ik vind het zelf fijn als mensen eerlijk zijn zodat ik ervan kan leren dus zeg het toch maar.
Nogmaals, verder is hij super! Denk zelfs dat ik het je niet eens na kan doen!
Groetjes!!!!!
Hoi
ik hoop niet dat je mijn reactie vervelend vond? Want zo was het natuurlijk niet bedoeld!
Maar dacht ik vind het zelf fijn als mensen eerlijk zijn zodat ik ervan kan leren dus zeg het toch maar.
Nogmaals, verder is hij super! Denk zelfs dat ik het je niet eens na kan doen!
Groetjes!!!!!
Nee hoor, helemaal niet vervelend!! We zijn hier toch om elkaar te helpen, heb niet voor niets feedback in de titel staan.. Had het zelf niet eens zo gezien van het mondje.. heb het afgekeken. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan ik dat maken?[feedback]