Re: Buikpijn+stress taart voor veeleisende dame: Baby TV

:s  dubbel...

:lol: ik vraag het me gewoon heeeel erg af :+

I never met a calorie I didn't like....

27

Hij is heel erg mooi en super goed lijkend.

Groetjes Gülendem

28

Je schrijft dat je m niet maakte? Maar toch wel.. omdat? leuke taart ;)

Carpe diem!

29

Evak schreef:

Je schrijft dat je m niet maakte? Maar toch wel.. omdat? leuke taart ;)

Nee, ik had haar gezegd dat ik hem met liefde zou makne, maar wel op mijn eigen voorwaarden en op mijn manier ( dus niet met tussetijdse 'checks' en correcties op verzoek  :s ;) ) en daar is ze toen toch maar mee akkoord gegaan :+ )

taartenprinsesje schreef:

O-) wat ik me nu ineens afvraag : maak jij altijd letters met de hand, want de tappits zijn er natuurlijk niet in het grieks :think:  nooit eerder bij stilgestaan  :o

Tot nu toe maakte ik meestal taarten voor vrienden en collega's die erg twee-talig zijn, en dus prima de namen in het Engels wilden, maar de laatste tijd bak ik steeds meer buiten mijn eigen kringetje en moet het inderdaad met de hand :( Ach, goed voor de piping skills, moet ik maar denken :lol:

Meiden ik ben echt helemaal aan het stuiteren van zoveel leuke reacties, hartstikke bedankt!  :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ik vind het een super geslaagde taart :thumb:  Het verhaal maar even niet gelezen :nooo

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

31

Hartstikke leuke taart geworden!

En wat fijn dat ze zo blij was. Mijn god....was dus nergens voor nodig al die spanningen en de zorgen. Jammer he? Je wil gewoon mooie en leuke taartjes maken, en niet al die sores er om heen.

.....en er was taart....