1

Onderwerp: 40 personen helppppp!

ik heb een opdracht binnen voor 40 personen...thema......CARS! Wil geen landschap ( vind ik te druk en lastig aan te snijden). Zit ook niet zo ruim in de bakvormen dus.... heb een vorm van 20 x 20, 24 rond 22 rond, 20 rond..wat is handig en verstandig? Mij lijkt stapelen de beste optie...of 2 keer een losse...al lijkt me dat weer meer werk? alle tips zijn welkom.

2

Re: 40 personen helppppp!

Ik zou zo'n prachtige stapeltaart maken die Annette en ook Lara al hebben gemaakt. Die kan je vrij rustig houden en anders wordt het ook wel een enorme berg ! :)

ik zou als ik jou was naar de Blokker gaan en daar zo'n goedkope springvorm (paar euro) halen van 28 cm. Dan heb ik staan voor 20 cm: 10 pers. 24 cm: 15 pers en 28 cm : 21 pers.

Als je dus een stapel maakt van 28 cm en 24 cm dan heb je genoeg voor ongeveer 36 personen
Maak je er een van 28, 24 en 20 cm, dan heb je voldoende voor ongeveer 46 personen. Het is net wat je wilt. ik zou zelf niet een stapel maken van 2cm verschil omdat ik dat niet mooi vind, 4 is

Mijn website: Presentaart

3

Ik zou ook gaan voor zoiets, net door Bien gepost, maar al vaker voorbij zien komen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBQKKA3X.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

thanks voor de tips dames, maar we gaan voor 2 x vierkant, eentje geboetseerd en eentje gepuzzeld! beetje op safe, maar tegelijkertijd toch ook de veelzijdigheid laten zien.