Onderwerp: grote smurf en bloemen
mijn 2 taartjes van vandaag:

vind het jammer dat mooie foto's maken niet echt lukt...(niet zoals ik wil in elk geval
)
bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » grote smurf en bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn 2 taartjes van vandaag:

vind het jammer dat mooie foto's maken niet echt lukt...(niet zoals ik wil in elk geval
)
bedankt voor het kijken!
mooie taarten! ook zo mooi strak!
ik vind de smurfentaart erg leuk gefotografeerd hoor. ik mis alleen nog een foto van bovenaf
die andere zou misschien ook een andere achtergrond mogen hebben (een kleurtje of echt spierwit) of meer licht. ik maak altijd foto's bij het raam en dat scheelt ook veel.
dank je voor de tips. een kleurtje zou inderdaad beter zijn! Helaas heb ik geen mogelijkheid om bij het raam te fotograveren. Maar misschien moet ik daar eens wat op proberen te verzinnen.
was zelf ook erg tevreden over hoe strak ze waren! Het is leuk om elke x weer beter erin te worden
nu nog een fotootje van bovenaf 

dank je voor de tips. een kleurtje zou inderdaad beter zijn! Helaas heb ik geen mogelijkheid om bij het raam te fotograveren. Maar misschien moet ik daar eens wat op proberen te verzinnen.
was zelf ook erg tevreden over hoe strak ze waren! Het is leuk om elke x weer beter erin te worden
![]()
nu nog een fotootje van bovenaf
wauw, knap gesmurft
!
Hele leuke taartjes, vind de smurfentaart idd. erg leuk gefotografeerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » grote smurf en bloemen