1

Onderwerp: Uitstekers voor rondje op cupcake

Hallo,

Ik heb de site afgezocht en op de leukstetaartenshop gekeken, zelfs bij de jamin gevraagd.. maar (nog) niet gevonden..

Ik ben op zoek naar een setje uitstekers voor het rondje op de cupcakes. het eerste laagje marsepein zeg maar.

Ik ben naar een workshop geweest en daar hadden ze er 3. Gewoon een rondje dat je hele cc bedekt, een met rondjes (soort bloem zeg maar) en een met punten.

Hoop dat het duidelijk is.

Weet iemand waar je dat kan kopen? Je kan natuurlijk ook gewoon een glas gebruiken maar vindt het handiger om te hebben van bv ijzer.

Dankjewel.

Groetjes An

2

Re: Uitstekers voor rondje op cupcake

Gewoon in doosjes met verschillende maten uitstekers

3

:think: die TS bedoeld zijn toch van plastic?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Geen idee maar die heb je ook in stekerdoosjes

5

Dille en kamille heb ik ze van

Taart en decoratie heeft ze. Zijn uitstekers die je aan 2 kanten kunt gebruiken. Ene kant is dan een rondje met of zonder geschulpte rand en andere kant is bloem, strik of mond ze heten FMM double sided cupcake cutter. Bien heeft ook metalen uitstekers set van 3 die iets verschillen in grootte zodat je altijd de juiste maat hebt die zijn ook fijn.

Thanks!!

Heb ze van ijzer en plastic gezien, maar niet in de juiste maat in de winkel/webshop

ik heb ooit wel eens bij de action in allemaal verschillende maten cirkels gezien ze waren wel van plastic :think:

liefs Marjolein