1 Laatst bewerkt door Visite taartjes (06-11-2012 10:23)

Onderwerp: [GEVONDEN] Deze bakkingcups,waar te koop?

Wie weet waar ik dit soort cups kan kopen?
Ik heb al gegoogled maar kom tot nu toe alleen op buitenlandse sites terecht.
Ik heb bij het mega taarten festijn vorig jaar geloof ik wel gezien maar weet niet meer bij welke shop dat was.

http://cupcakeexpressinc.com/item_205/M … t-Cups.htm

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

Re: [GEVONDEN] Deze bakkingcups,waar te koop?

Vorig jaar heb ik een aantal van deze bakingcups gekocht bij een stand op taart&trends. Dit jaar heb ik ze niet gezien, ik hoorde ergens dat ze niet zo goed verkocht werden ivm het lastig eten van een cupcake uit deze bakingcups. Vind ze zelf juist heel erg leuk en praktisch met een toef, vorkje of lepeltje erbij en eten maar, juist ook voor kinderen ideaal. Maar wie weet worden ze toch nog ergens verkocht, ik ben benieuwd!

3

Aangezien je ze volgens mij niet 2e hands zoekt  ;) [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

4

Volgens mij verkoopt de webshop de witte versie, maar daar staat bij dat ze minder geschikt zijn voor de oven ivm een waxlaagje.

5 Laatst bewerkt door Leef! (06-11-2012 11:23)

Ik heb laatst de witte variant bij Lupe van Taartencentrum.nl gekocht. Zij heeft ook nog een ander soort. Moet je even bij haar webshop kijken onder cupcakes en dan pagina 3. In de winkel heeft ze volgens mij ook meer kleuren.

Succes!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

Ik weet dat je ze zelf kan importeren uit china.

7

Leef! schreef:

Ik heb laatst de witte variant bij Lupe van Taartencentrum.nl gekocht. Zij heeft ook nog een ander soort. Moet je even bij haar webshop kijken onder cupcakes en dan pagina 3. In de winkel heeft ze volgens mij ook meer kleuren.

Succes!

Dat zijn toch de ruffled, die ook in de webshop te koop zijn? http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0 dat is volgens mij niet wat TS bedoelt.

8

eliventswinkel.nl/c-1544900/cupcakery/

Ja dat zijn ze! Thankx! :Y

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.