1

Onderwerp: Huidskleur candy melts, hoe/waar???

Hallo dames/heren,

Binnenkort ga ik cake pops maken.
Uiteindelijk moete dit gezichtjes worden.
Nu ben ik op zoek naar candy melts in huidkleur, maar tot mijn grote schrik kan ik die nergens vinden!
Dus nu vraag ik mij af of ik dit nu zelf zou kunnen maken, of dat ik toch niet goed heb gezocht en ze toch ergens te koop zijn.

Zou ik bijvoorbeeld witte candy melts kunnen smelten en daar an een klein beetje roze candy melts doorheen doen, zou ik dan de goede kleur krijgen??
Of kan ik witte candy melts kleuren (ik gebruik de kleuren van americolor en wilton)??

Hopelijk kunnen julie mij helpen!!

2

Re: Huidskleur candy melts, hoe/waar???

Hier was pas nog een topic over.......

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127252519 misschien kun je iets me de tips die erin staan.

3

Die had ik idd al gezien, had alleen gehoopt dat het zou kunnen zonder dat ik weer andere kleurstof zou moeten kopen!

4

Beetje roze met geel mengen werkte volgens mij. Ik zou gewoon even klein beetje candymelt  smelten en proberen.
Succes !

5

Er zijn candy melts in de kleur peach, deze zijn perfect geschikt als huidskleur.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Beetje roze met geel mengen werkte volgens mij. Ik zou gewoon even klein beetje candymelt  smelten en proberen.
Succes !