Onderwerp: Taartenparade!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartenparade!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

prachtig!
Prachtige taarten hoor en de zonsondergang met de gloed over het water vind ik mooi verzonnen! 
Mooie parade zeg!!
Prachtige foto's ook trouwens 
super mooie taarten!
Mooie taarten, en ook erg origineel! 
Nou ja zeg! Weer stuk voor stuk
prachtige taarten! Je eerste taart vind ik echt superschattig.
Ben heel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen met de camouflageprint en het kleurverloop in de cijfers/letters...
Wat een gave strakke taarten! Ik heb altijd moeite met mannentaarten, maar blijkbaar doe jij ze met het grootste gemak!
Wauw prachtig zeg! Superstrak en echt mooi netjes geboetseerd! 
hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen, de poppetjes van het zandkasteel?
(misschien een stomme vraag hoor) maar heb je daar een cursus voor gevolg?
groetjes ilse
Dankjulliewel!!
Mooie parade zeg!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtige foto's ook trouwens
Ik heb het geluk dat mijn man fotograaf is

Nou ja zeg! Weer stuk voor stuk
prachtige taarten! Je eerste taart vind ik echt superschattig.Ben heel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen met de camouflageprint en het kleurverloop in de cijfers/letters...
De camouflage print is heel makkelijk hoor. Je legt gewoon de verschillende kleuren in rolletjes gekronkeld tegen elkaar, goed aandrukken en uitrollen maar.
De letters waren iets meer werk. Het is een soort van marmeren maar dan niet door elkaar maar tegen elkaar mengen.. Hoop dat je me begrijpt haha.
Wat een gave strakke taarten! Ik heb altijd moeite met mannentaarten, maar blijkbaar doe jij ze met het grootste gemak!
Nou echt niet hoor! hahah ik vind dat ook echt heel moeilijk. Ik besluit altijd om het simpel en strak te houden, maar achteraf twijfel ik dan altijd weer of het niet te simpel is. 
hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen, de poppetjes van het zandkasteel?
(misschien een stomme vraag hoor) maar heb je daar een cursus voor gevolg?
groetjes ilse
Nee, ik heb nog nooit een cursus of workshop gevolgd. Ik hou van zelf uitzoeken hoe iets moet, als het kon zou ik het wiel nog zelf uitvinden hahahahaha.
Nee, maar als je iets wil boetseren moet je gewoon heel goed naar je voorbeeldplaatje kijken en daar de vormen los van elkaar proberen te zien. En de ene keer lukt het dan beter dan de andere keer. Soms als ik iets niet vind kloppen maar niet zie wat er niet klopt, helpt het als ik het even wegleg. Als ik er dan later weer naar kijk zie ik op eens wel wat er niet klopt.
Ik vind je taarten prachtig, alleen hadden Zaza en Toto van mij wel mogen lachen, ik weet dat ze zo'n streep mond hebben, maar die artestieke vrijheid zou ik mezelf hebben toegestaan
.
Maar je taarten zijn echt mooi, leuk ook dat je wat weet te maken van mannetaarten, ik doe gewoon geen mannetaarten, niets aan
.
Erg mooi! Complimenten
Ooh wauw ze zijn super.
Vooral die zonsondergang. Hoe heb je zo mooi op die plek dat marmer effect gekregen?
MOOI!!!! Vind ze allemaal
!
Vind de kogelgaten erg leuk gedaan (ga ik onthouden
) , maar hoe heb je eigenlijk de letters gemaakt van de soldatentaart? Heb je deze uitgeprint en toen uitgesneden, of zijn hier uitstekers voor?
Mooie ontwerpen en mooi geboetseerd
Kortom: mooie taarten
Groetjes!
Echt stuk voor stuk super prachtige taarten 
Geweldig mooie taarten. Volgens mij veel tijd en liefde ingestoken.
Super mooie taarten!
errrg mooi!
Iedereen bedankt voor de complimenten!
Ik vind je taarten prachtig, alleen hadden Zaza en Toto van mij wel mogen lachen, ik weet dat ze zo'n streep mond hebben, maar die artestieke vrijheid zou ik mezelf hebben toegestaan
.
Maar je taarten zijn echt mooi, leuk ook dat je wat weet te maken van mannetaarten, ik doe gewoon geen mannetaarten, niets aan
.
Ze kijken inderdaad wel een beetje vragend, hahahahha. Thnx voor de tip! En voor je complimenten 
Geweldige taarten, en die regenboog op de Yoshi-taart is echt super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartenparade!