1

Onderwerp: [OP ZOEK NAAR:] How-to Umizoomi

Ik ben op zoek naar een how-to om Umizoomi te boetseren. Wie weet waar ik die kan vinden? Je zou me er enorm mee helpen. Thnx alvast voor de moeite!

Volg je hart...want dat klopt!

2 Laatst bewerkt door Danielle_mvs (03-11-2012 22:38)

Re: [OP ZOEK NAAR:] How-to Umizoomi

-

3

Heej...da's gek...de link is weg. Jammer!

4

Deze was het: http://www.youtube.com/watch?v=1EYFwFkaqBM

mniek schreef:

Klopt aangezien je niet reageerde op mijn bijdrage ging ik er vanuit dat je het niets vond.
Misschien een tip voor de volgende keer: reageer als iemand antwoordt op je vraag......

6

Danielle_mvs schreef:
mniek schreef:

Klopt aangezien je niet reageerde op mijn bijdrage ging ik er vanuit dat je het niets vond.
Misschien een tip voor de volgende keer: reageer als iemand antwoordt op je vraag......

:think:  :think:

7

Danielle_mvs schreef:
mniek schreef:

Dan hoef je de link toch nog niet weg te halen?  :think:
Grote kans dat er meer mensen op zoek zijn naar een manier om dit te maken. Die hebben er dan ook niets meer aan.  :nooo
Het gaat hier toch om het delen van informatie met iedereen.
Volgens mij is een reactie niet verplicht....

Dat is toch een TAART waard!

8

ik ben ook blij, dat de link weer geplaatst is, ben ook op zoek naar inspiratie voor umizoomi!

Groetjes, Dorothea.

9

Dot schreef:

ik ben ook blij, dat de link weer geplaatst is, ben ook op zoek naar inspiratie voor umizoomi!

hihihi.........lang leve pinterest......... ;) Wat ik hier tegenkom prik ik er meteen op  ;)

10

Danielle_mvs schreef:
mniek schreef:

Weghalen is ook zo wat.....maar bedankje voor iemand doe voor jou op zoek is gegaan naar iets..of de moeite genomen heeft om iets te plaatsen..is een kleine moeite toch??

Leuke link trouwens!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

11

Tja...ik ben niet altijd ingelogd en kan dan dus ook niet reageren. Ik had gezien dat er een link stond en toen ik m wilde gaan gebruiken was ie weer weggehaald. Maar bedankt voor de moeite om de link hier te plakken en zoals al door iemand gezegd is....er is altijd wel iemand geholpen met een link die in een topic staat. Lekker laten staan de volgende keer alsjeblieft. Thnx!!!!