1

Onderwerp: kom me even voorstellen!!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Brenda, ben 35jr, ben getrouwd en moeder van 2 kleine draakjes.
Na hier op de site wat rond geneust te hebben jeuken me handen nu toch echt om zelf eens wat te maken.
Alleen zou het nog wel heeeeel veel oefenen zijn, want ik heb gemerkt dat het toch niet zo heel makkelijk is (ooit eens een taart gemaakt).
Vind het wel onwijs leuk om dingen te maken maar een taart vullen en bekleden  :nooo  nee dat is me nog niet echt goed gelukt. Maar wie weet??

Verder heb ik nog een hele leuke hobby, sieraden maken en met een goed spannend boek vind je me ook wel eens lekker onderuit op de bank.

Liefs Brenda

Liefs Brenda

2

Re: kom me even voorstellen!!

Welkom en veel plezier op dit forum. Laat je ook eens wat zien wat je maakt?
Groetjes Karin

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

Veel bakplezier!

n'Djoy elke dag!

4

Dank jullie wel voor jullie lieve worden.
Als ik iets mooi's heb gemaakt laat ik het jullie zeker zien!

Liefs Brenda

Liefs Brenda

5

Hallo,

Ook ik ben gegrepen door het taart maak virus. Ik ben 36 jaar en moeder van 4 kinderen.

Ik heb een abikozen pistsche slof gemaakt verleden week. En deze week een heerlijke appeltaart. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar leuke ideeen voor sinterklaas. Leuke cupcakes of iets vandaar dat ik via google op deze leuke site kwam

Nou ben benieuwd

Gr debbie

6

Hoi Debbie,

Leuk dat je je ook vandaag heb aangemeld.
En hoe is het gegaan, met het maken van je eerste slof en appeltaart?
Ik ga zaterdag aan de slag, zondag is me oudste zoon jarig en over 2 weken me jongste zoon jarig maar we vieren het er tussen in. Dus dit weekend me eerste en geluk me generale repetitie. Maar ik heb lekker 3 weekendde de tijd om te uit te proberen!

Liefs Brenda

7

Hoi brenda,

Ik moet zeggen dat het best goed gelukt was allebei. Wat leuk dat je zelf een taart gaat bakken. Ben erg nieuwsgierig hoe die gaat zijn. Maar zoals je al schrijft heb je genoeg tijd om dat uit te proberen ik wens je veel geluk en veel plezier met het maken ervan

Gr debbie

8

Ja ik ben ook echt benieuwd, kan mijn jongste zoon ook normaal taart eten zonder dat hij er last van heeft. Hij heeft nl koemelk allergie, waardoor het allemaal wat lastiger is om iets te maken!

Als me taart goed gelukt is zal ik en foto plaatsen!

Fijne avond verder, Gr Brenda

Liefs Brenda