Onderwerp: Mijn grootste project van 2012: ons kereltje is 3 geworden!!
Want tja als je taarten maakt dan moet er natuurlijk ook één komen voor je eigen zoontje. Al weken had hij het over een Thomas-taart, dus die stond dan ook op de to do list
Had al vrij snel het idee om Tidmouth Shed na te maken (deze staat nl. ook hier in de woonkamer bij zijn gehele treinspoor). Maar dat viel me toch nog vies tegen en ik ben dan ook niet geheel tevreden over de taart. Maar Jasper begon meteen vol enthousiasme alle karakters op te noemen en een hoop ohh's en wauw's te roepen. Toen werd ik al blijder
En ik smolt helemaal toen hij spontaan zei: Echt mooi, dank je wel mama
De onderste taart is gemaakt van 4 losse taarten en is in totaal 35 x 35 cm. Twee taarten hiervan zijn gevuld met gebakken appeltjes, caramel en kaneelcreme. De andere 2 zijn gevuld met bonbonbloc mousse en kersenvlaaivulling.
Tidmouth Shed is gemaakt van chocolade biscuit gevuld met frambozenpasta, vanillecreme en verse frambozen. (Alleen was achteraf het biscuit niet zo fijn, volgende keer toch maar een cake gebruiken om in vorm te snijden
)
Nu snel de foto's:

Kaarsjes blazen:
Karakters even allemaal aanwijzen en bij naam noemen
Even goed alle kanten bekijken 

En met de caramel en kaneelcreme was ook hier iedereen laaiend enthousiast. Dus die gaat op de favorietenlijst