Onderwerp: cakepops en koekjes
Hallo iedereen
Ben nog maar kort bezig met taarten en koekjes bakken en maken
Wil toch graag even wat showen

En wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops en koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo iedereen
Ben nog maar kort bezig met taarten en koekjes bakken en maken
Wil toch graag even wat showen

En wat vinden jullie ervan?
Dit mag je best showen
ziet er heel leuk uit.
veel plezier met bakken en laat je kunstwerken lekker zien 
Bedankt.
Oefening baart kunst.
Groetjes
Lief koekje. Laat je de icing van Kitty nat in de ondergrond zakken? Ik vind het altijd mooi als je de buitenlijn niet kunt zien. Hoe krijg je ze zo mooi glanzend? Of waren ze nog niet droog toen je de foto klikte?
Tieneke
Mooi hoor, goed bezig!
Mooiiiiii

Lief koekje. Laat je de icing van Kitty nat in de ondergrond zakken? Ik vind het altijd mooi als je de buitenlijn niet kunt zien. Hoe krijg je ze zo mooi glanzend? Of waren ze nog niet droog toen je de foto klikte?
Tieneke
Hallo
Ja klopt de ondergrond was nog ietsjes nat.
En de Hello Kitty had ik 2 dagen ervoor al gemaakt. IK doe altijd een klein beetje extra citroensap door mijn icing daar door gaan ze zo mooi glanzen.
Liefs
Tante Tien schreef:Lief koekje. Laat je de icing van Kitty nat in de ondergrond zakken? Ik vind het altijd mooi als je de buitenlijn niet kunt zien. Hoe krijg je ze zo mooi glanzend? Of waren ze nog niet droog toen je de foto klikte?
Tieneke
Hallo
Ja klopt de ondergrond was nog ietsjes nat.
En de Hello Kitty had ik 2 dagen ervoor al gemaakt. IK doe altijd een klein beetje extra citroensap door mijn icing daar door gaan ze zo mooi glanzen.Liefs
Aha, goeie tip, bedankt.
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops en koekjes