1

Onderwerp: hoe doen jullie dat

mij werd vandaag gevraagd een geboorte taart te maken, ze moet nog ongeveer 4 weken lopen tot de uitgerekende datum.
maar ze weet natuurlijk niet de dag precies, hoe doen jullie dat maken jullie hem eerder off..?? want als ze thuis komt wil ze hem toch wel graag hebben , en zo snel kan ik natuurlijk ook geen taart maken , in een paar uurtjes

2

Re: hoe doen jullie dat

je kan het biscuit vast bakken en invriezen dan hoef je m alleen nog maar te vullen en bekleden.

Weet niet of het bekend is of het een jongen of meisje wordt dan kan je de taart ook al vullen en bekleden. Als je m tenminste maakt met fondant of marsepijn. Weet niet wat voor geboorte taartje het moet worden van de taartjes met langevingers erom heen enzo kan je niet zo invriezen denk ik.

3

De taart vast maken.. Makkelijke vullingen en evt boetseersels, puzzels van te voren maken.... ( puzzel en taart vast in de diepvries)

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

het word eigenlijk een taart met zo door zichtige bal enzo erop, maar dat is wel een goed idee dat ik hem wel alvast bak en vul afsmeer en bekleed zodat die zo in de virezer kan, hoelang meot zo taart ongeveer ontdooien dan? en word die dan niet plakkerig?het fondant daar werk ik altijd mee,  en dan het beste op het aanrecht dooien of in de koelkast?