1

Onderwerp: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Bij de Bijenkorf Outletstore in Venlo is de Kitchen Aid in de aanbieding voor 150 euro's
Alleen in de kleur WIT.

Ik weet niet of ze bij de gewone Bijenkorf (in andere steden) ook een aanbieding hebben, maar ik denk het niet.
Aangezien in Venlo een Outletstore is van de Bijenkorf.

Groetjes | Magnolia

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

2

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

wauw, da's nog eens een aanbieding, als ik niet al een goede machine had dan reed ik er zeker voor naar venlo. :)

3

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Hallo!

Ik zit erover te denken om ook zo'n mooie mixer aan te schaffen, maar ik zit te twijfelen tussen een KitchenAid en een Kenwood.
Wat ik op de websites van beiden aan verschillen zag was (behalve uiterlijk) voornamelijk het vermogen van de motor. De machines van Kenwood hebben beduidend meer vermogen onder de motorkap...
Heeft iemand enig idee aan hoeveel vermogen (Watt) je genoeg hebt en hoeveel geluid de twee verschillende merken produceren?
Ik werk namelijk op mijn werk weleens met een Kenwood Major (oldtimer hoor) en die produceert zoveel herrie dat je echt je stem wel moet verheffen om je verstaanbaar te maken! Dat wil ik eigenlijk straks niet in m'n keuken...

Alvast bedankt!

4

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Wauw, en welk model is het dan als ik vragen mag....

En kan je misschien het adres eens doorgeven? Ik voel dat er dit weekend een trip naar Nederland op het programma komt te staan !

Vanesssa

Groetjes,
Vanessa

5

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Hoi Lonestar,

De Kitchen Aid maakt veel minder lawaai dan de kenwood. (Heb ik al eens een heel topic aan gewijd ;) ) En wat ik begrepen heb kan de KA zelfs stevige icing aan. Dus sterk genoeg lijkt me :D

Ik zit heel erg te twijfelen............. want wit is niet mijn kleur, maar ik wil wel een kitchenaid en dit scheelt toch mooi de helft.....

Maar ook mijn vraag: welk type is het?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

en tot hoe lang is die actie?

7

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Ik vraag me wel af welk model het is. Ik heb ook wel eens zo'n aanbieding gezien, en dan was het de KA classic, die minder vermogen heeft dan de Artisan. Maar toch heel erg gaaf natuurlijk!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

8

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Echt een goede aanbieding. Jammer dat ik (slechts) 3 uur van venlo vandaan woon ;-((. Anders had ik hem zeker opgehaald als het echt het type is waarover iedereen op deze site zo te spreken is.

gr. Mariëlle

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

9

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

Boehoehoe snifff, ben ik zaterdag expres naar Venlo gereden, met man en kinderen, hadden ze enkel nog blenders en toasters van Kitchenaid :-(

pffff 2 uur rijden voor niets. Nou ja, heb toch maar een handtas gekocht ;-)
En op de terugweg een kleine omweg gemaakt via Het Suiker Atelier in Beek. Kleine winkel, maar z

Groetjes,
Vanessa

10

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

jeetje dat is balen zeg...
toch nog een leuk tripje geworden :)
misschien voor de volgende keer mocht je weer zo ver weg moeten..ff bellen of ze hem nog wel hebben ;) en eventueel apart kunnen houden voor je..
want zo'n soort dingen vliegen voor je neus weg ;)
wel balen hoor..maar ik lees bij wendy's oude post dat er genoeg keus is hoor!!

11

Re: Kitchen Aid in de aanbieding!!!!!

wat spijtig vanessa!!

zeg,en een reden om taart te maken heb je toch niet nodig? de reden is dat je veel moet oefenen en je nieuwe bakspullen moet uitproberen. vooruit! naar de keuken!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010