Onderwerp: Wat heeft Rudolph toch een lekkere recepten voor cupcakes...
...zoals deze mandarijnencupcakes met pepernotencreme.
Beetje vroeg misschien, maar als we ze gaan eten met Sinterklaas, moeten we toch wel zeker weten dat ze smaken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat heeft Rudolph toch een lekkere recepten voor cupcakes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...zoals deze mandarijnencupcakes met pepernotencreme.
Beetje vroeg misschien, maar als we ze gaan eten met Sinterklaas, moeten we toch wel zeker weten dat ze smaken
Zo is dat
Ziet er lekker uit hoor!
Ik weet niet of ik pepernotencrème lekker vind, maar als ik dit zo zie, moest ik dat toch maar 's gaan uitproberen! 
Hier nog een Rudolph fan
Ze zien er zeker lekker uit!
Ze zien er
en
uit! 
En hoe maak je deze juweeltjes? Ze staan niet op 24kitchen-site
Ze zien er verschrikkelijk lekker uit. Perfecte aanvulling voor een sinterklaas sweettable.....
leuke cupcakes! en groot gelijk : rudolph is super lekker! 
![]()
Ze zien er verschrikkelijk lekker uit. Perfecte aanvulling voor een sinterklaas sweettable.....
Ik heb ze uit het boek van Rudolph. Als je me een mailtje stuurt via het forum, wil ik de bladzijde wel scannen en terugmailen.
![]()
Ik heb ze uit het boek van Rudolph. Als je me een mailtje stuurt via het forum, wil ik de bladzijde wel scannen en terugmailen.
kun je het recept niet hier neerzetten......., zou het namelijk ook wel willen hebben, het ziet er zo lekker uit......

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat heeft Rudolph toch een lekkere recepten voor cupcakes...