1

Onderwerp: Jeetje wat moeilijk zeg!

ik mag volgende week een marsepein taart maken voor een ex collega
ze viert haar verjaardag samen met haar vriend

leuk leuk leuk dacht ik , maar ik heb gewoon geen idee wat te maken
ze legt het volledig in mijn handen
geen thema , geen ideetje helemaal niets

ik zit hier al een week op te denken maar zonder resultaat.
ik dacht eerst aan M&M omdat ze Menno en Marieke heten , maar vinden ze niet lekker

tja wat nu
hebben jullie een leuk idee.
ik heb wel genoeg onderwerpen die ik nog wil maken wel maar meestal komt het dan wat vrouwelijk uit
en de man is natuurlijk ook jarig

van marieke weet ik dat ze in opleiding is voor dokters ass. maar wat de man doet of voor hobby's heeft , ik heb geen idee en ze willen graag verrast worden

wie heeft er een leuk idee waar ik mee verder kan?

alvast bedankt
groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

2

Re: Jeetje wat moeilijk zeg!

Uhm...  :think:  Gewoon lekker feestelijk met een flinke strik erop? Dus niet echt een thema zeg maar..

3

een cadeau? Dus zeg maar een vierkante taart met een grote strik erom?

4

Maak een taart met een mannen en vrouwenhelft.
Willy

5

[MOVE] -> decoreren

(Help elkaar aan of bij ideeën, plaatjes, vragen over puzzelen, icing spuiten, boetseren...)

6

Misschien iets leuks met strepen erop; vanuit het midden naar de zijkanten en dan een strik erop?

En het idee van een mannenhelft en een vrouwenhelft is ook heel goed idee van bosbes, onder de stapeltaarten staat een heel recent voorbeeld.

7

Heb je niet wat taarten opgeslagen die je heel mooi vind en ooit nog eens zou willen maken? Dan is hier je kans!
Als ik de vrije hand krijg maak ik me echt niet druk om iets toepasselijks - dan leef ik me uit op iets dat ìk mooi vind :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be