Onderwerp: Eerste taarten sinds lange tijd
Hierbij twee taarten die ik de afgelopen 2 weken heb gemaakt.

Bedankt voor het kijken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste taarten sinds lange tijd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hierbij twee taarten die ik de afgelopen 2 weken heb gemaakt.

Bedankt voor het kijken 
prachtig hoor
gr trien
Wauw echt mooi!
Wat een mooie broches en die rand van die zwarte taart is ook heel bijzonder.
Je bordeaux-rode rozen zijn net echt, ze doen me aan mijn trouwbloemen denken.

Dank jullie wel 
Knap gemaakt! Zien er super dure taarten uit
Heel mooi!
Wauw luxe taarten hoor, beetje ala kwebbel 
sjieke taarten!
mooie taarten. Beetje brocant styl.
Vind de bovenste heel erg mooi (vooral die mooie rozen!)
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Dat je iets van Kwebbel erin herkent kan wel kloppen, want zij heeft de mal van de broches gemaakt. Ik hou heel veel van haar stijl en wil daar op mijn eigen manier mee aan de slag. Dus Kwebbel: bedankt!!!!
Zien er goed uit!! Vind de kleur van de rozen echt super. Welke is dat als ik vragen mag?
Het is geen groot geheim hoor. Ik heb rode marsepein gedust met Metallic Morrocan Velvet. Die is in het echt dus bordeaux rood in plaats van de roestkleur die je in de shop ziet:
Wat een mooie taarten zeg....
Het is geen groot geheim hoor. Ik heb rode marsepein gedust met Metallic Morrocan Velvet. Die is in het echt dus bordeaux rood in plaats van de roestkleur die je in de shop ziet:
Dank je! Ik had inderdaad gedacht dat dit een hele andere kleur zou zijn. Ik heb hem nl. wel eens in de webshop bekeken, maar dacht dat het een fellere kleur zou zijn. Dan wellicht de volgende keer toch maar eens meebestellen 
Ja, ik vind hem heel erg mooi, ben er heel blij mee. Op de broches heb ik dezelfde kleur gebruikt, maar dan geschilderd met alcohol.
Heel erg mooi! Jammer dat die mallen van de broches niet te koop zijn. Vind ze erg apart.
wat mooi en zo fijn afgewerkt.
Heel erg mooi! Jammer dat die mallen van de broches niet te koop zijn. Vind ze erg apart.
Jawel hoor, er is een taartenshop in Zoetermeer die het alleenrecht heeft de broches te verkopen. Ze worden gemaakt door Kwebbel. Ik weet alleen niet of ik hier reclame van een andere shop mag maken?
euh... wauw!!
Prachtig!
Ik heb ook een paar mallen besteld bij kwebeltje.
Als je in google intikt brenda gets silli kom je vanzelf de shopmtegen
Heel stijlvol!
Mooi! Wat een mooie kleur van de stenen ook 
Dank jullie wel allemaal, nu durf ik wel vaker een taart te showen!
Prachtige taarten. Ik vind de 1e taart geweldig mooi van kleur: erg chic

WAUW!! Vind ze echt super mooi!!! Hoop ook ooit nog eens zulke mooie te maken zeg!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste taarten sinds lange tijd