Onderwerp: blonde amsterdamse kampioen dat verdient een bloemetje
weer wat taartjes van mij
chocolade spongecake met stroopwafel en caramel vulling

dummy

vanille spongecake met aardbei en vanille vulling

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blonde amsterdamse kampioen dat verdient een bloemetje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weer wat taartjes van mij
chocolade spongecake met stroopwafel en caramel vulling

dummy

vanille spongecake met aardbei en vanille vulling

Wat een mooie taarten. Heel erg strak. Vooral die eerste, helemaal te gek
ik vind alles heel leuk!!! en ik vind t blondje grappig gepuzzeld, met dat 3D.
Geweldig zeg! Echt ook mooi strak! Vind je blond amsterdam taartje wel erg leuk!
dank julle voor de reacties ze komen nu zo de blond amsterdam taart halen ben benieuwd wat ze ervan vinden
ben zelf niet zo blij met die grove witte strepen maar ik kreeg ze er niet meer vanaf
Conny ik zie ze ook hier,dus ga ik je nogmaals melden;
ik vind ze allemaal zo gaaf
taartgroetjes Carla
dank je carla
Waar let je op....de witte strepen.......
Nou met zo'n leuke taart let niemand meer op streepjes.Hij is dus echt super en niks mis met de srepen
Het voetballertje vind ik ook schattig.....moet er ook 1 maken binnekort voor mijn zoontje,hoe blijft hij zo goed staan als ik het vragen mag???
Mooie taarten!
Spongecake? Is dat wat anders dan biscuitcake? En zo ja heb je een recept voor mij 
![]()
Waar let je op....de witte strepen.......
![]()
Nou met zo'n leuke taart let niemand meer op streepjes.Hij is dus echt super en niks mis met de srepen
![]()
Het voetballertje vind ik ook schattig.....moet er ook 1 maken binnekort voor mijn zoontje,hoe blijft hij zo goed staan als ik het vragen mag???
dank je ja ik ben eigenlijk nooit tevreden zie altijd wel iets en een ander heeft dan zoiets van wat??
de voetballer heeft sateprikkers tot zn schouders en diep genoeg in de taart steken
Mooie taarten!
Spongecake? Is dat wat anders dan biscuitcake? En zo ja heb je een recept voor mij
dank je
het recept is van hier van mama kaat tussen cake en biscuit erg fijn recept
Super!!
Mooie 3d puzzel van Blond!!
Wat een leukerds! Wat mooi hoe je het jurkje van blond mama hebt laten vallen en hoe lekker het gestipt is!
De ontvangers zullen hier vast heel blij me zijn. 
Wat een leuke taarten! Mooi zeg. Ik ben fan van je kampioentje, wat is die leuk! 
Sjun gedaan Coco!!
toppie!! 
Allemaal leuk en mooi, maar die eerste vind ik helemaal prachtig!!!
Wat een leuke taarten weer
Ik vind de kleding van je blondtaart superleuk gedaan.
Wat heb je "blond" super 3D gepuzzeld. Erg leuk
Prachtige, leuke taarten! 
Ze zijn stuk voor stuk super mooi!! 
Wat een geweldig leuke taarten, ik vind de blond een snoepje
wat leuk al die reacties dank je
Wat een leuke taarten, ik vind je BA echt onzettend leuk, zo had ik 'm nog niet voorbij zien komen en het jongetje op de dummy vind ik ook een schatje

Schattige puzzel! En dat jochie is super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blonde amsterdamse kampioen dat verdient een bloemetje