1

Onderwerp: Marsepein/Fondant

Hoi,

Ik heb een vraagje.
Smaakt Fondant hetzelfde als Marsepein?

Ik houd namelijk niet zo van Marsepein.
Ik ben nog niet begonnen met Taarten bakken/decoreren, dus ken ik de smaak van Fondant niet.

Marsepein wel en dat vind ik echt niet lekker.

Oh en Marshmallow fondant is dat ook lekker?

Groetjes,
Patty

2

Re: Marsepein/Fondant

Hoi Patty,

Dat is toch een kwestie van proeven denk ik. Wat de een lekker vind (ik vind marsepein heerlijk!), vind de ander niks. Ik hou niet van fondant, smaakt echt anders dan marsepein. Maar er schijnt een nieuwe te zijn in de webshop die veel mensen wel lekker vinden. Moet ik misschien ook eens testen.
MMF ken ik niet. Staat ook op mijn lijstje om eens te proberen.

Groetjes, Sylvia

3

Nee...heeel anders !!!

Maar ik was ook nooit fan van marsepein..chocolaatjes waar marsepein in verstopt zat brrrrrr.... maar nu met mijn taarten ben ik helemaal om...Marsepein is het aller lekkerst :Y :s (nooit gedacht dat ik dat nog een keer zou zeggen)

Fondant smaakt eigenlijk nergens naar...heel zoet, net suiker.
MMF smaakt gewoon naar marshmellows (maar dan iets meer suikerachtig) dus als je die lekker vind zal dat ook wel een succes zijn.

4

Hoi,

Zo jullie reageren snel :)

Hmmm, ok dus fondant is gewoon zoet net suiker en MMF ook.

Wie weet ga ik Marsepein ook eens lekker vinden.

En dan nog een vraagje. Ik zie soms staan, Fondant met choco smaak ( of een andere smaak). Als ik het goed begrijp kin je dus je fondant zelf een smaak geven.

Kan dat met Marsepein ook?

Groetjes,
Patty.

ps, ik hoop echt snel te kunnen beginnen met taarten maken. Ik krijg trek van al het lekkers hier :) :)

5

Als je cacaopoeder door de marsepein kneedt, krijg je marsepein met chocoladesmaak. Heel lekker :9

Groetjes, Sylvia