Onderwerp: yoshi voor onze oudste
Mama, ik wil voor mijn verjaardag op de groep graag een yoshitaart met aardbeienjam, speculoosroom en dan graag met blauw bedekte taart. Dus zo gezegd zo gedaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » yoshi voor onze oudste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mama, ik wil voor mijn verjaardag op de groep graag een yoshitaart met aardbeienjam, speculoosroom en dan graag met blauw bedekte taart. Dus zo gezegd zo gedaan.
haha die is wel duidelijk in zijn wensen 
Leuk hoor!
Leuke taart, ik ben op het moment ook met een Yoshi bezig, vind hem wel lastig
Leuke taart. Mooi gepuzzeld
Wat een leuke taart. En heel makkelijk als ze duidelijk zijn in hun wensen
Mag ik vragen hoe je die speculoosroom hebt gemaakt, of staat hij tussen de recepten hier?
Heb hier drie kids die er verslaaft aan zijn. En dan met name de gele
Gr Mirella
Wat een leuke taart. En heel makkelijk als ze duidelijk zijn in hun wensen
![]()
Mag ik vragen hoe je die speculoosroom hebt gemaakt, of staat hij tussen de recepten hier?
Heb hier drie kids die er verslaaft aan zijn. En dan met name de gele
![]()
Gr Mirella
Ik heb de speculooskoekjes van lotus gepakt en deze verkruimeld. Ik wist niet of ik de speculoos kon oplossen in de room maar wilde geen risico nemen. En ik moet zeggen dat het een lekker smaak aan de slagroom gaf en ook chruncy.
Leuke taart, ik ben op het moment ook met een Yoshi bezig, vind hem wel lastig
Deze is gepuzzeld van een kleurplaat. Je bent wel even bezig maar goed te doen. Maar onze man heeft zaterdag zijn grote mensen feest. En dan moet er ook een taart komen. Mama nu wil ik een vierkante met een weg en dan Yoshi in een kart. Niet plat maar als poppetje. Gelukkig is veel te zien op het forum en via google. Wat een lastige opdracht. Maar mama gaat haar best doen
Dus als er tips zijn dan heel graag welkom!! 
Mooi gepuzzeld. Daar zullen ze lekker van gaan smullen 
Dubke79 schreef:Leuke taart, ik ben op het moment ook met een Yoshi bezig, vind hem wel lastig
Deze is gepuzzeld van een kleurplaat. Je bent wel even bezig maar goed te doen. Maar onze man heeft zaterdag zijn grote mensen feest. En dan moet er ook een taart komen. Mama nu wil ik een vierkante met een weg en dan Yoshi in een kart. Niet plat maar als poppetje. Gelukkig is veel te zien op het forum en via google. Wat een lastige opdracht. Maar mama gaat haar best doen
Dus als er tips zijn dan heel graag welkom!!
O dat is dan helemaal een uitdaging:) Ik heb Yoshi af, er moest ook een Mario bij...als de taart helemaal klaar is show ik hem. Heb het ook met een kleurplaat gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » yoshi voor onze oudste