1

Onderwerp: Baking cups laten los - help

Wie weet hoe het komt dat de baking cups na het bakken loslaten. Ik heb al van alles geprobeerd - dure baking cups, andere bakmix, andere muffinvorm. Het maakt niet uit, na het bakken laten bijna al mijn baking cups los.

2

Re: Baking cups laten los - help

Misschien kun je precies vertellen hoe je het doet of al gedaan hebt zodat we wat gerichter kunnen denken om je probleem helpen op te lossen.

Volg je hart...want dat klopt!

3

Hier zijn al heel veel topics over, waarin heel veel tips staan  ;)  , bv andere boter,op zijn kop af laten koelen, andere bakvorm enz
Wanneer je googled op 'loslaten bakingcups' of 'loslaten bakpapiertjes'
komen al die topics tevoorschijn  ;)
Zelf heb ik hier geen last van. Gebruik de HoM bakingcups, wil geen andere meer  :)

4

Ik heb de andere topics hierover ook gelezen en ben de ook de HoM backing cups gaan proberen, TOP!

n'Djoy elke dag!

5

nDjoycake schreef:

Ik heb de andere topics hierover ook gelezen en ben de ook de HoM backing cups gaan proberen, TOP!

Ik heb het ook bij HoM-baking cups - al is het daarbij wel minder. Ik ga googlen. Bedankt

6

ik gebruik margarine ipv roomboter. prachtige heerlijke cc's krijg ik, met papiertje! maakt niet uit welk merk papiertje.
boter heb ik van die ruitjes.

7

Esther68 schreef:

Hier zijn al heel veel topics over, waarin heel veel tips staan  ;)  , bv andere boter,op zijn kop af laten koelen, andere bakvorm enz
Zelf heb ik hier geen last van. Gebruik de HoM bakingcups, wil geen andere meer  :)

Ik heb alle topics gevonden en meteen een aantal tips geprobeerd. De eerste is niet te veel lucht in kloppen, de oven voorverwarmd met de baking cups (die mooi in de vorm pasten daarna!) en op 155 graden de cup cakes gebakken. Toen direct na het bakken uit de vorm en op hun koppie op het taartrooster af laten koelen. Het resultaat is prima! Alle cc mooi in de vorm, maar bij eentje liet de baking cup een klein beetje los. Ben helemaal gelukkig :Y

8

Maxie schreef:
Esther68 schreef:

Ik heb alle topics gevonden en meteen een aantal tips geprobeerd. De eerste is niet te veel lucht in kloppen, de oven voorverwarmd met de baking cups (die mooi in de vorm pasten daarna!) en op 155 graden de cup cakes gebakken. Toen direct na het bakken uit de vorm en op hun koppie op het taartrooster af laten koelen. Het resultaat is prima! Alle cc mooi in de vorm, maar bij eentje liet de baking cup een klein beetje los. Ben helemaal gelukkig :Y

:thumb: