Onderwerp: Bond, James Bond!
Ik vind mannentaarten lastig! Je kunt helemaal niet los gaan met bloemetjes enzo
Maar goed, deze vond ik wel aardig gelukt

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bond, James Bond!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind mannentaarten lastig! Je kunt helemaal niet los gaan met bloemetjes enzo
Maar goed, deze vond ik wel aardig gelukt

Vind hem erg goed gelukt! Ook de bijbehorende cupcakes erbij! Top 
Heel goed gelukt!
Gave taart!!!
Groetjes Darlene
Heel stoer!!! En keurig afgewerkt! 
Mooi zeg! Strak, clean en mooie details 
Die topper is echt super cool!!! Heel origineel! 
Stoere taart, prima gelukt! 
Leuk!
Vet! Mooie kleurcombi en die filmrollen vind ik helemaal geweldig!
super mooie taart zeg! mag ik vragen, hoe heb je het james bond figuurtje op de taart gemaakt? is het fondant of een foto van sugarsheet? vind het echt een heel leuk idee voor een mannen taart, want ja mannen taarten vind ik ook echt zooooo moeilijk 
super mooie taart zeg! mag ik vragen, hoe heb je het james bond figuurtje op de taart gemaakt? is het fondant of een foto van sugarsheet? vind het echt een heel leuk idee voor een mannen taart, want ja mannen taarten vind ik ook echt zooooo moeilijk
James is gemaakt van uitgehard fondant!
wauw echt knap gedaan die randjes zijn super strak! enige tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?
thanks 
wauw echt knap gedaan die randjes zijn super strak! enige tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?
thanks
Tja, een scherp mesje en bijna gedroogd fondant zou moeten lukken! En op tijd beginnen
Beter dat het iets langer ligt dan dat het fondant niet is uitgehard en James door z'n benen zakt 
haha ja dat zou nie zo best zijn, james op zn knietjes
kga vanavond een erste poging wagen, ben benieuwd... thanks voor de tip
Een stoere mannentaart. Erg mooi! Dat vind ik ook altijd zo lastig 
laatste vraagje hoe heb je james bevestigd op de taart, hoe zorg je ervoor dat ie niet omvalt
laatste vraagje hoe heb je james bevestigd op de taart, hoe zorg je ervoor dat ie niet omvalt
Prikkers
Vastgelijmd met icing!
heel erg gaaf 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bond, James Bond!