Onderwerp: Bont gekleurd
Hallo,
Binnenkort heb ik een opdrachtje voor Flower Power cupcakes, ben ik op google wat gaan zoeken en kwam deze tegen. Maar hoe doe ik dit? met zoveel kleuren?
dank jullie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bont gekleurd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Binnenkort heb ik een opdrachtje voor Flower Power cupcakes, ben ik op google wat gaan zoeken en kwam deze tegen. Maar hoe doe ik dit? met zoveel kleuren?
dank jullie
supergaaf! Ik denk botercreme in verschillende kleuren in een spuitzak...? Maar weet het niet zeker en lees even mee voor de tips!
aan de binnekant van je spuitzak strepen maken met eetbare kleurstoffen , dan je botercreme of iets dergelijks erin en spuiten maar
aan de binnekant van je spuitzak strepen maken met eetbare kleurstoffen , dan je botercreme of iets dergelijks erin en spuiten maar
Ik zou bij het vullen van de spuitzak om en om de kleuren erin scheppen en daarna een klein beetje doorkneden.
Als je alleen kleurstof doet, krijg je een meer streepeffect denk ik. Ook leuk natuurlijk.
Ben benieuwd hoor, ziet er leuk uit iig.
sorry, foutje.
Wilde toevoegen dat ik met kleuren de voorgekleurde botercreme bedoelde.
Bedankt voor het meedenken...
Ik denk dat ik het zo ga proberen zoals jij zegt Esmaatje, dat klinkt wel een soort logisch
heb ook weleens ergens gezien dat ze verschillend gekleurde bczakken in 1 grote doen, zodat de kleuren gescheiden blijven tot het spuiten; dan heb je echt regenboogstrepen
http://www.ourbestbites.com/2011/08/tut … -cupcakes/
maar dan met kleurtjes
Ik heb ook weleens gezien, dat ze een (d)rolletje botercreme op een velletje vershoudfolie leggen, en dat oprollen.(soort worsten van maken zeg maar) Boven en onderkant even dichtrollen, en tot gebruik in de koelkast leggen. Wanneer je ze wilt gaan gebruiken 1 uiteinde openknippen, en verschillende worsten tegelijk in een spuitzak doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bont gekleurd