Onderwerp: Milsani slagroom <------> Voedelvergiftiging
Hebben meer mensen problemen met de Milasni slagroom van de Aldi? Ik heb een paar weken geleden slagroom opgehaald voor een bestelling. Alleen een fout berekening gemaakt waardoor ik 2 pakje over hield.
Nu een Maandje later had ik vruchten in de joghurt gedaan en vond het iets te slap en heb dus de slagroom opgeklopt en erdoor gespateld.
Zelf lig ik al sinds afgelopen vrijdag met voedselvergiftiging op bed en knap nu weer een klein beetje op. Gelukkig had ik nog een pakje staan, waardoor ik de houdbaarheidsdatum nogmaals kon controleren. 16-10-2012.
Het is mij eerder opgevallen dat de slagroom niet houdbaar is tot de datum welke op het pakje vermeld staat. Maar dat ik hier nu met een voedselvergiftiging lig vind ik te ver gaan.
Uiteraard zullen er dames zijn die zich afvragen hoe ik dit zo zeker weet, maar de rest van de producten die wij gegeten hebben waren allemaal vers.
Daarnaast wil ik graag in contact komen met Milsani of Aldi, maar dit is onmogelijk, in de supermarkt zullen ze denk ik ook niet veel met mijn klacht(onjuiste houdbaarheidsdatum) doen.
Ben benieuwd naar jullie reactie's..