1 Laatst bewerkt door FloordKB (07-10-2012 19:37)

Onderwerp: Mijn eerste suikerbloementaartje...

Vandaag was mamsie jarig...

En vele hier zullen het misschien nog wel weten, maar ik ben van 14 februari tot en met 9 september in geweest met het hele gezin bij mijn ouders.
Mijn gezin houd in, manlief en ik natuurlijk en onze 2 kids van 2 en 4.
Dit was helaas noodzakelijk omdat ons eigen huis niet geschikt te maken viel voor mij nadat ik in januari ernstig ziek werd.
Ik bleek N.M.O. te hebben, een agressieve variant van M.S. of een ziekte die er sterk op lijkt maar meer schade aanricht dan herstel brengt.
We hebben enorm veel meegemaakt in deze periode.
Mijn moeder heeft het emotioneel heel zwaar gehad.
Als ze thuis was werd ze continu met mij en mijn ziekte geconfronteerd omdat ze me zo gigantisch moest helpen met van alles.
Nu, 9 maanden later gaat het gelukkig al een stuk beter met me, en probeer ik zoveel als mogelijk er uit te halen wat nog in me zit.
We leven helaas nog wel elke dag met de onwetendheid van wat er misschien al weer zit te broeden in m'n ruggenmerg.
Maar dit is nou eenmaal zo en we proberen daar zo goed als mogelijk is mee om te gaan.

Het taarten maken heb ik gigantisch gemist de laatste maanden, dus dacht ik: 'Moe zijn komt later wel, nu eerst is een taartje voor mams maken'.
Maar, mams wilde niet dat ik er uren aan ging zitten.
Dus heb ik een wat simpeler taartje voor der gemaakt.
Voor het eerst met suikerbloemen erop.
Ik zie hier en daar natuurlijk verbeteringen, maja als er niks te leren meer valt is de lol er ook af he?
Hihihi.

Hier komt ie:

http://imageshack.us/a/img809/8948/sam0767g.jpg

http://imageshack.us/a/img163/7601/sam0770at.jpg

http://imageshack.us/a/img210/8513/sam0774ph.jpg

Het was een chocolade biscuit gevuld met mokkavulling en bekleed met marsepein.

Dankjewel voor het kijken!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

2

Re: Mijn eerste suikerbloementaartje...

Tjee wat een verhaal!
Blij dat het nu even wat beter gaat.
De onzekerheid lijkt me vreselijk.
Je hebt er een mooi resultaat van gemaakt.!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

Ontzettend mooi geworden! Daar zal ze wel trots op geweest zijn (en jij ook). Ik zie trouwens geen verbeterpunten hoor, hij is heel mooi strak. Ik vind wit met fuchsiaroze ook heel mooi gecombineerd.
Is het nog gelukt om naar T&T te komen? Ik was er zelf vrijdag en kwam compleet versleten thuis.

Tieneke

4

Wat een mooi gebaar en een prachtig taartje!

Zal een zware tijd geweest zijn, hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en jij je goed mag voelen.

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

Wat een heftig verhaal! Fijn dat het nu wat beter met je gaat, hopelijk blijft dit zo of verbetert het nog!

Je hebt een prachtige taart voor je moeder gemaakt! Mooi!

6

Wat een verhaal. Er zijn geen woorden voor hoe je hier mee om moet gaan. Ik hoop dat je veel moed zult vinden om er toch nog iets moois van te maken en te kunnen genieten van je gezinnetje.
Je taartje is echt heel erg mooi geworden. Die orchidee is echt super

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

erg mooi geworden

8

Wat een mooie taart en wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte, maar niet vergeten te genieten van de dingen die wel nog gaan!

9

Wat een super mooie chicque taart!!! :thumb:  En dat met jouw ziekte....Neem m'n petje voor je af!! :Y Lijken wel echte orchideeën... en zo mooi strak! Ik blij dat het beter gaat met je.

10

Prachtig!! Ik kan niet wachten tot ik de orchidee kan leren maken op de beurs in Belgie!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

11

Ziet er zo super geweldig uit!
die orchideen! lijken net echt!!
heel veel sterkte!

12

anne-taarten schreef:

Prachtig!! Ik kan niet wachten tot ik de orchidee kan leren maken op de beurs in Belgie!!

Eeeeeeeeehhh.....Waar in België? En wanneer??