Onderwerp: Mijn aller eerste taart ; "Halloween" taart
Mijn allereerste taart 

Heb wat gedoe gehad met het maken van de mix , daarom is ie niet zo hoog geworden. maarja oefening baart kunst !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn aller eerste taart ; "Halloween" taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn allereerste taart 

Heb wat gedoe gehad met het maken van de mix , daarom is ie niet zo hoog geworden. maarja oefening baart kunst !
Gefeliciteerd met je eerste taart!
Met boetseren en al. Goed gedaan!
Op naar nog vele taarten 
Halloweentaart is,altijd een leuk begin om taarten te maken. Erg leuk gemaakt.
super leuke taart
let op, het is erg verslavend
gr kim
super leuke taart
let op, het is erg verslavend
gr kim
Je zet gelijk hoog in. Knap hoor je eerste taart en dan al zulke leuke dingen boetseren. Petje af
Dankjulliewel !
ik hoop zeker in de toekomst nog meer taarten te maken !...
want vind het super leuk, echt de hele middag aangezeten ..
nou had ik nog een vraag, ik wil graag een geboorte taart maken, voor mezelf (ben over 5 weken uitgerekend)..kan je de taart bijvoorbeeld 2 a 3 weken invriezen ?
want dan ga ik ff snuffelen en ideetjes (die niet te hoog gegrepen zijn voor een beginner) op doen. 
Dankjulliewel !
![]()
![]()
ik hoop zeker in de toekomst nog meer taarten te maken !...
want vind het super leuk, echt de hele middag aangezeten ..nou had ik nog een vraag, ik wil graag een geboorte taart maken, voor mezelf (ben over 5 weken uitgerekend)..kan je de taart bijvoorbeeld 2 a 3 weken invriezen ?
want dan ga ik ff snuffelen en ideetjes (die niet te hoog gegrepen zijn voor een beginner) op doen.
Ja zeker, invriezen kan! 3 weken sowieso, maar volgens mij is een maand de max.
Groetjes Jacqueline
Ps. Je taart is mooi en veel plezier bij het maken van de geboorte taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn aller eerste taart ; "Halloween" taart