1

Onderwerp: Wat een ellende....

Biscuit deeg voor de barbie. Het staat er al bijna een uur in en in t midden is hij nog steeds niet gaar. Gister was hij ook niet gaar te krijgen hoop toch dat deze wel lukt anders stop ik met proberen. Hebben meer mensen dat hij er zo lang in moet ?

Iemand nog tips ? Oven staat op 160 want oplopend werkt niet echt. 180 graden is te heet en 170 ook. Dat heb ik ondervonden met andere biscuit taart.

Bedankt

2

Re: Wat een ellende....

langer erin en temp lager?
welke vorm heb je, de wondermold met stokje erin?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik heb hem van de week ook voor het eerst gebakken in de wondermold met het stokje erin. Maar hij heeft er ongeveer 40-45 minuten in gestaan. Ik bak oplopend. Begin rond de 100 graden voor 10 minuten, dan naar de 130 graden voor 10 minuten en dan naar de 150 graden voor 20 minuten en dan ga ik kijken hoever het is en of hij er nog langer in moet. Succes met bakken iig.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

4

Nee ik heb geen wondermold ik bak hem in een rvs schaal van de action! Maar hij is gelukt na uur en kwartier erin. Helemaal gelukt gaar en al en is heel mooi geworden. Volgende staat er nu in. Een rond bakblik.