1

Onderwerp: Indeuken cupcake vormpjes, wie heeft tips??

Als ik papieren cupcake vormpjes gebruik, ze eerst in de siliconen vorm doe en dan vul, gaat zo ongeveer bij de helft van de vormpjes bovenaan naar binnen deuken zeg maar, ik word er gek van
Eerst vullen en dan in de de vorm doen werkt ook niet. Voor onszelf maakt het mij niet uit, maar voor een opdracht wel.
Bij de gekleurde almuminium vormpjes heb ik dit probleem niet. Ik gebruik altijd House of Marie vormpjes, iemand tips??
Twee over elkaar gebruiken en eentje weghalen na het bakken?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Indeuken cupcake vormpjes, wie heeft tips??

Kan het zijn dat de cupcakepapiertjes iets te groot zijn voor je vorm?

Wat ik altijd doe als ze wat aan de grote kant zijn:
vorm vullen met de cupcakepapiertjes en even een paar minuten in de oven. Dan passen ze precies goed. weet alleen niet of dit ook met een siliconen vorm werkt

Ik gebruik ook altijd house of marie maar heb er nooit last van.
Ik denk toch dat het aan je siliconen vorm ligt.
Ik gebruik nooit siliconen mallen want vind ze echt niet fijn.
Ik gebruik gewoon de metalen cupcakevorm en die zou ik als ik jou was eens proberen.

4

De diameter van de vorm is precies hetzelfde als die van de papieren vormpjes, dat van even in de oven kan ik proberen ja, bedankt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Klein & fijn is een show-rubriek............[MOVE] -> bakken&vullen

6

Sorry :o