1

Onderwerp: Help.. xenos fondant gebruikt

Help! Ik heb mijn taart bekleed met fondant van xenos maar toen ik het proefde (heeeeeeel vies) zat het er al omheen... kan ik het er nog afhalen???

2

Re: Help.. xenos fondant gebruikt

tuurlijk kan dat. gewoon opnieuw een beetje bijsmeren en andere fondant eroverheen!  :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

ohhhhh dat is een hele opluchting.. twas wel een heel kwarwij maar dit durf ik mensen niet voor te zetten

ij=ei

5

vind je Xenos fondant zo erg?
Ik koop het alleen wanneer ik de goede kleur fondant niet meer heb liggen, en het meteen nodig heb. Niet ideaal fondant, omdat het erg plakt en kleurt aan je handen, maar voor de rest gewoon, niet smerig ofzo

6

Gebruik voortaan de zoekfunctie en kijk wat de ervaringen hier met veel producten zijn. Dat helpt tegen teleurstelling.
Xenos, 1e lading fondant en marsepein is hier op het forum, niet goed bevonden.
2e lading schijnt wat beter te zijn.

Zoek en lees maar eens ;)

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

chan het is echt een raar smaakje, alsof er afwasmiddel inzit!

8

Ik heb totaal geen problemen met xenos fondant wat smaak betreft..
Heb nu 3 taarten met xenos fondant gemaakt,en de mensen die ik het voorschotelde vonden het erg lekker, en die mensen zijn goudeerlijk wat betreft smaak...

Young Mother,Young Cakelover...

9 Laatst bewerkt door Pietenatelier (15-10-2012 22:38)

Het ligt aan welke kleur/etiket je neemt. Wat ik heb gemerkt is dat er 2 soorten zijn. Een "droge" variant en een "nattige variant (ook heel zacht meteen als je erin knijpt. Die laatste is de zeepsop variant! YEK