1

Onderwerp: Dit paard heeft veel teveel gegeten!

En lonkt nog naar de laatste wortel  :D

Hij is weer goed gelukt vind ik zelf  :o

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-K3UKJVN6.jpg

2

Re: Dit paard heeft veel teveel gegeten!

:lol: Leuk!

3

:lol:  :lol: Geweldig!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Haha, zou zo mijn paard kunnen zijn! Ik ben wel benieuwd naar een foto van de zijkant, heb je die ook?

5

Corinne1981 schreef:

Haha, zou zo mijn paard kunnen zijn! Ik ben wel benieuwd naar een foto van de zijkant, heb je die ook?

Ja hoor  :)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8GMXTTFO.jpg

En aan de andere kant staat op de kont een 3 van hoefijzertjes, want zo oud is Mees geworden  ;)

6

Wat een geweldig leuk paard! Super!!!!!  :lol:

7

Dank je, hij is echt heel erg leuk! Heb je een how-to? Of kan je een beetje uitleggen hoe je hem hebt gemaakt?

Hij is leuk !!!!!!!

Te leuk!!!!

9

Wat gaaf!! Heel mooi!!

10

Haha...die is om te gillen!! Wat leuk!! Volgens mij heb je een hoop lol gehad met het maken van deze knol! :lol:

Groetjes van Marjon

11

Oja..how-to zou ik ook graag weten! :Y

Groetjes van Marjon

12

:lol:  :lol:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :D helemaal goed, deze ga ik heeeel snel opslaan :Y

:shh: ik heb zooo genoeg van al die paardentaartverzoeken.... :o
de volgende zal ik deze 'ns voorstellen :Y  O-)  O-)  :D
(zijn wel allemaal van die meiden tussen de 7 en 12, dus of die dit leuk vinden :think:  :think: ).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

Geweldig!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

Goed gelukt?? Hij is super!! Hilarisch met die dunne beentjes, compleet met hoefijzertjes  :D

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

15

Jeetje wat een reacties  :o  :o  leuk!! Dankjulliewel!!

Corinne1981 schreef:

Dank je, hij is echt heel erg leuk! Heb je een how-to? Of kan je een beetje uitleggen hoe je hem hebt gemaakt?

Een echte how to met foto's heb ik helaas niet, zal de volgende keer er aan denken om eens foto's te maken  :rolleyes:

Het is niet moeilijk hoor. Eerst blanda's bakken (28 en 20 cm). Voor de buik de grote blanda natuurlijk, daar snij je aan weerszijden ongeveer 5 cm af. 1 stuk daarvan heb ik gebruikt als ruggengraat en de andere kant als opvulling van de kont  :D . Twee keer gevuld en uiteindelijk alle onderdelen "geplakt" met botercrème. Het hoofd in vorm gesneden (kleine blanda), dus zijkantjes eraf en een inkeping voor de neus/ogen, zodat het een beetje op een nijlpaard begint te lijken  :) . Deze had ik 1 keer gevuld en ook weer afgesmeerd met botercrème. De twee delen aan elkaar leggen/plakken en in 1 keer bekleden met fondant/marsepein. En dan decoreren, oogjes, beentjes, neusgaten, oren, manen en als laatste de tandjes (zie mijn andere trots (koe) van de banner  :D  :D )

Ik hoop dat alles duidelijk is, anders vragen hoor!!

Het was inderdaad erg leuk om te maken en best jammer dat mijn knolletje opgehaald werd voor de slacht  :(  :) Maar de jarige Mees was er erg blij mee.

Ik denk dat alle leeftijden er erg blij mee zullen zijn  :Y , dus gewoon maken!!

Groetjes Nathalie

16

Hihi hij is grappig!

17

Ontzettend leuke taart. Heel origineel

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

echt heel leuk bedacht!! zeker origineel. ik sla em ook op. ik zou em zo maken alleen al voor de leukigheid. misschien als schimmel (paard van sinterklaas binnenkort)  ;)

19

Bakkertje Amsterdam schreef:

echt heel leuk bedacht!! zeker origineel. ik sla em ook op. ik zou em zo maken alleen al voor de leukigheid. misschien als schimmel (paard van sinterklaas binnenkort)  ;)

Dat is ook een leuk idee inderdaad  :thumb: 

De moeder van Mees kwam gister het onderbord terug brengen. Ze vertelde dat Mees vroeg voor het aansnijden of dat het paard dan helemaal kapot ging, zijn moeder zei: inderdaad, maar het is eigenlijk een taart om op te eten. Mees vroeg of hij 'm dan eerst nog mocht aaien; hoe leuk en vertederend is dat! Ik kreeg er helemaal een brok in m'n keel  :rolleyes:

20

leuk !!! :)

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

21

:lol: Wat een super geinig paard! Pardon, wat een super geinige taart. ;) Origineel gedaan. :thumb:

En wat een schattige reactie van Mees! :)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

22

Wat een leuke en originele taart.

23

Maar zo leuk!!! wat een ondeugend paard, alsof die van zin is nog een hele avond kattekwaad uit te steken

24

leuk!!

VoorIedereGelegenheid is er wel een taart, cupcakes of high tea te verzinnen. www.vooriederegelegenheid.nl

25

hahah z'n snoet ook  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????