1

Onderwerp: Workshop

Veel geleerd en het was ontzettend leuk en gezellig.
Nog een paar keer flink oefenen en dan gaat het vast goedkomen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VJHJVAP-D.jpg

2

Re: Workshop

Keurig, heb je de workshop bij Liesbeth gedaan?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Ik weet het niet  :think: ze heette Belinda en het was bij de leukste taartenshop in Almere.

Ik weet het niet  :think: ze heette Belinda en het was bij de leukste taartenshop in Almere.

5

Jaa! Je was gezellig bij mij vanmiddag :)

Hij is mooi geworden Marion! En gezellig was het zeker!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6 Laatst bewerkt door dollelollypop (30-09-2012 09:49)

Bommeltje schreef:

Jaa! Je was gezellig bij mij vanmiddag :)

Hij is mooi geworden Marion! En gezellig was het zeker!

Dankjewel en ik kom vast nog terug voor een leuke workshop. :Y
Ik zal nu wat vaker kijken bij de workshops.  :)
Dankjewel voor de leuke en leerzame middag.  :thumb:

Wauw, hij is mooi zeg!
Ik moet vanavond rozen maken voor een hele bijzondere taart. Hou deze er even bij als voorbeeld. Ik hoop zo dat mijn rozen lukken....
Zal het verhaal maar even vertellen, ik werd gisteren gebeld door een kennisje. Ze had de trieste mededeling dat een collega van haar is overleden. Als hobby had ze taarten maken, dus nu leek het de collega mooi, om na het condoleren met alle collega's ergens samen te komen en dan een stukje taart te eten. En dan belt ze mij om die te maken.... Voel me zo vereerd.... Hij moet dus wel lukken!

Dus dank je voor het plaatsen van de schitterende roos!
Sorry voor mijn vervuiling van jou topic.
Groetjes, Ingrid.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

8

Mooi hoor!

n'Djoy elke dag!

IngridV_1973 schreef:

Wauw, hij is mooi zeg!
Ik moet vanavond rozen maken voor een hele bijzondere taart. Hou deze er even bij als voorbeeld. Ik hoop zo dat mijn rozen lukken....
Zal het verhaal maar even vertellen, ik werd gisteren gebeld door een kennisje. Ze had de trieste mededeling dat een collega van haar is overleden. Als hobby had ze taarten maken, dus nu leek het de collega mooi, om na het condoleren met alle collega's ergens samen te komen en dan een stukje taart te eten. En dan belt ze mij om die te maken.... Voel me zo vereerd.... Hij moet dus wel lukken!

Dus dank je voor het plaatsen van de schitterende roos!
Sorry voor mijn vervuiling van jou topic.
Groetjes, Ingrid.

Ten eerste vind ik dit echt geen vervuilen van mijn topic hoor dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen.
Ten tweede zullen er vast veel mooiere rozen te vinden zijn hier want dit was mijn eerste workshop en de roos is zeker nog lang niet goed genoeg want moet echt nog veel oefenen.

Toch hoop ik dan maar dat je er toch nog iets mee opschiet als je naar de roos kijkt en hoop ik dat je een prachtige taart zal maken voor je kennisje zodat ze tevreden door jouw taart haar collega zal eren maar dat zal ongetwijfeld goedkomen.

Succes met de taart en veel succes met de rozen.

10

Prachtig!

11

niet zo kritisch op jezelf, hij is echt geweldig!!!

Hartelijk dank voor de leuke reacties  :)
Het verdelen van de blaadjes vond ik best wel even lastig.
Je werkt op zijn kop en dan is het toch de kunst ze mooi verdeeld te krijgen maar dat moet vast goed gaan komen bij de volgende roos.
Zoals ik al zei heb ik veel geleerd.  :Y

13

Supermooi! Die workshop lijkt me geweldig! helaas een beetje ver vanaf hier...

14

Supermooi! Die workshop lijkt me geweldig! helaas een beetje ver vanaf hier...