1

Onderwerp: Cupcakes voor bruiloft snelle vraag

Morgen heb ik een bruiloft en ik maak voor de kinderen de cupcakes. De cupcakes krijgen een toef botercreme een bloemetje van marsepein en zilveren balletjes.

Gisteravond heb ik de cupcakes gebakken. Vanavond wou ik ze versieren met botercreme. En morgenvroeg het bloemetje en de zilveren balletjes erop (of kan ik dat beter doen vlak voordat we ze gaan eten)? Kan deze planning? Of kan ik ze ook vanavond helemaal klaar maken?

2

Re: Cupcakes voor bruiloft snelle vraag

als je de tijd hebt, zou ik het allemaal morgen doen, is toch het lekkerste. maar vanavond klaar maken kan natuurlijk ook!!

succes!

3

Tja op de dag zelf is uiteraard het beste, maar als je de toef vanavond spuit en bloemetjes klaar maakt of hebt dan zou ik die er morgen op doen.
Heb je al nagedacht over hoe je ze gaat vervoeren ivm het oppakken van de cupcake met toef en kans op beschadigen.....?

n'Djoy elke dag!

4

Heb een grote tupperware doos klaar staan. Durf de toef morgen niet te doen, omdat ik niet de mogelijkheid heb om de botercreme weer even te mixen. Mijn cupcakevormpjes zijn niet recht, maar bollend, dus dat helpt met eventueel stoten. Sowieso heb ik 4 reserve...

Bloemen liggen klaar, pareltjes gaan mee en vlak voor het tentoonstellen versier ik de cupcakes. Ik heb niet veel tijd, maar dit moet nog wel te doen zijn.

Bedankt voor de tips

5

Succes, spannend hoor! :thumb:

n'Djoy elke dag!

6

Ach en het is voor de kids. Smaak is bij hun toch het belangrijkste.

Spannender vond ik 2 jaar geleden het vervoeren van mijn zelfgemaakte bruidstaart...  :o

7 Laatst bewerkt door nDjoycake (28-09-2012 21:05)

Vergeleken daarmee is het een eitje hihi

n'Djoy elke dag!