1

Onderwerp: Hoi ook vandaag een newbie

Dag allemaal,

Ook ik wil me hierbij graag even voorstellen. Mijn naam is Francis, ik ben 24 en woon in Utrecht. Sinds ongeveer een jaar ben ik erg enthousiast over het bakken van taarten. Ik begon met een klassieke appeltaart, kersenvlaai en slagroomtaart en inmiddels ben ik ook erg gecharmeerd van de met fondant/marsepein beklede taarten. De taarten die ik hier op het forum voorbij zie komen zijn prachtig! Ook erg inspirerend! Ik wil zoveel nieuwe dingen leren en proberen dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen.

Mijn eerste stapjes heb ik al wel gezet. Ik heb 'The art of Royal Icing' van Eddie Spence gekocht (I love royal icing  :) ), Wilton cursus 1 is inmiddels bijna afgerond en dan nu... voorstellen op het forum!

Ik vind dit een geweldige site, super om zoveel enthousiastelingen bij elkaar te hebben! Ik kijk ernaar uit om er bij te gaan horen.

Groetjes,
Francis

2

Re: Hoi ook vandaag een newbie

Welkom, welkom! De afgelopen jaren is dit forum zo enorm gegroeid en zoveel nieuwe leden. We kunnen het gewoon niet bijhouden. Maar zoals je zegt, vooral veel lezen, kijken en laten zien wat je gemaakt hebt natuurlijk, haha! Veel plezier en pas op voor de 'verslaving' van dit forum!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek