1

Onderwerp: Hoe het beste te plannen?

Ik heb net m'n eerste bestelling binnen gekregen! Erg leuk, maar ik twijfel of ik hem kan doen.

De taart moet op 2e paasdag (maandag) klaar zijn. Echter ga ik het paasweekend (de vrijdag er voor tot en met die maandagavond) een weekendje weg.

Ik zou hem dan donderdag moeten maken, zou ik hem dan kunnen invriezen zodat zij hem die donderdag ingevroren en al ophaalt en hem dan zondag bv laat ontdooien? Ze gaf alleen aan dat ze geen ruimte in de koelkast heeft dus ze zal dan ook wel geen ruimte in de vriezer hebben..

2

Re: Hoe het beste te plannen?

Met ingevroren taarten heb ik geen ervaring. Vind dat nog een beetje eng om uit te proberen.

Moet hij maandagochtend vroeg klaar of pas 's middags/'s avonds?

Anders kan je donderdag het kapsel bakken en invriezen en maandag vullen en bekleden. Versieringen kan je natuurlijk ook al eerder klaarmaken.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

Ik vind het zelf ook een beetje eng en ben bang dat ik dan alsnog gestresst het weekendje weg in ga :P Ik denk dat ik het af ga slaan. Wel jammer, mn eerste opdracht :'(

4

Je kunt gewoon een beklede taart invriezen hoor. Geen enkel prbleem, ik doe het vaak.
Wat ik altijd doe als ik een weekend weg ga (en dat gebeurt nogal vaak) en iemand bestelt een taart, is zeggen dat ik hem invries. Dan mogen ze kiezen of ze hem de avond ervoor uit mijn vriezer gaan halen, of voordat ik wegga de taart ophalen en zelf thuis in de vriezer zetten.
Als ze dat niet willen of kunnen dan gaat het niet door. Als zij geen ruimte voor

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Ik heb hem afgezegd.. volgende keer beter. Wel jammer hoor maar jaaa :)