Onderwerp: 1e Taartenparade
Hai,
Na veel oefenen krijg ik nu steeds meer bestellingen en die wil ik een keer met jullie delen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Allereerste stapeltaart voor mijn moeder, gemaakt bij 30 graden...
Van boven naar onder gevuld met slagroom met vers fruit + kokoscreme, slagroom met vers fruit + tobleronemousse en slagroom met vers fruit + bastognecreme. Ik ben absoluut niet trots op deze taart, wat een verschrikkelijke klus was dit..

Eerste bloembak, voor mijn tante. Gevuld met chocolade mousse en slagroom met vers fruit.

Bloempot op bestelling. Gevuld met chocolade mousse en slagroom met vers fruit

Bestelling, gevuld met jam en chocolade ganache, overgoten met chocolade ganache.

Oilily stapel voor mijn zusje. Voor de eerste keer afgesmeerd met chocolade ganache en dit was ook meteen de eerste keer dat mijn taart goed strak was (eindelijk!). Van boven naar onder gevuld met jam + slagroom met fruit en jam + stroopwafelcreme.

Voor mijn beste vriendinnetje die op de boerderij woont en 19 jaar is geworden. Gevuld met kersenvlaaivulling en chocolade ganache

Bloembak op bestelling, gevuld met jam en chocoladeganache met verse aardbeien.
Ik hoop dat jullie feedback willen geven!

) als mijn marsepein of fondant weer eens scheurde. Nu weet ik hoe dik ik moet uitrollen, dat ik chocolade ganache fijner vind afsmeren dan botercreme en hoe je alle plooie wegkrijgt..