1

Onderwerp: waar zakjes te koop waar 2 cupcakes inpassen??

voor een opdracht ben ik op zoek naar plastic zakjes waar 2cupcakes naast elkaar inpassen

2

Re: waar zakjes te koop waar 2 cupcakes inpassen??

Ik weet niet waar je dat soort zakjes kan kopen, maar bij de blokker hebben ze van dat doorzichtige cadeauplastic, op rollen, dan kan je daar zelf op maat rechthoeken uit knippen en dan aan de boven kant dichtbinden.

3 Laatst bewerkt door anja66 (21-09-2012 08:35)

Misschien zou je bij paardekooper kunnen proberen. Dan zoeken op blokbodemzakken, of zijvouwzakken. Weet niet of de maten goed zijn,maar dat moet je zelf even bekijjken. Het nadeel is, dat het een groothandel is, dus wel grote hoeveelheden.

Of bijv. deze, verkoopt ook aan particulieren. Als je zoekt op blokbodem, of kruisbodemzakken vind je een aantal bedrijven.

http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl … o-i-1.html

4

als het niet perse zakjes hoeven te zijn....bij Xenos hebben ze schattige doosjes waar 2 cupcakes in kunnen. Deze week in de folder...

5

BiTruJa schreef:

als het niet perse zakjes hoeven te zijn....bij Xenos hebben ze schattige doosjes waar 2 cupcakes in kunnen. Deze week in de folder...

Volgens mij gaan er 4 cupcakes in deze doosjes. Heb ze niet gezien voor 2 stuks...

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.