1

Onderwerp: Frambozenbotercreme?

Als ik botercreme van de funcake mix gebruik en ik mix daar frambozen door, krijg je dan een lekkere frambozenbotercreme? Of denk ik nu veel te makkelijk?

2

Re: Frambozenbotercreme?

ik zou een (eigengemaakte)banketbakkersroom maken en dan met (gepureerde)frambozen i.p.v. melk.

Je melk dus vervangen voor (gepureerde) frambozen.

Als je dan de 1:1 botercreme combineert met de frambozenbanketbakkersroom heb je een frambozencreme.

Mag ik vragen wat je er mee gaat doen?

Je kan ook botercreme en dan frambozenpatidess gebruiken zoooooo lekker!

Groetjes P@trici@

4

Ja, dat laatste had ik ook gedaan voor de jongerendag in Houten, maar eh... dan komen er wel frambozenpitjes in van de patidess. Bij het afsmeren merk je dat trouwens niet echt hoor, je duwt ze gewoon weg met je paletmes.

Tieneke

5

Frambozenjam door de mix doen .....heerlijk!!!

6

De frambozen crème van rudolph van veen is erg lekker. Zoeken bij 24 kitchen op schuimbloemen met frambozencrème.

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

De frambozen crème van rudolph van veen is erg lekker. Zoeken bij 24 kitchen op schuimbloemen met frambozencrème.

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Maartje2you schreef:

Frambozenjam door de mix doen .....heerlijk!!!

idd frambozen-jam erin doen  :P  ik heb toen zelf nog de jam door een zeef gedaan omdat ik een jam had waar pitjes in zaten. Misschien ook een idee als je niet van de pitjes houd  :)

9

maar idd, de bcmix mengen met gepureerde frambozen, dat gaat prima  :Y en is  :9  (en is altijd beter dan zo'n  :s fabriekssmaak  :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Bedankt voor de antwoorden.
Ik wil er mijn taart mee vullen.
Wat is/zijn patidess?

11 Laatst bewerkt door Carien (18-09-2012 20:58)

da's smaak uit een potje

http://www.deleukstetaartenshop.nl/smaa … 3_161.html

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Ha, bedankt voor deze leuke suggesties.  Zat juist te denken hoe ik de frambozentaart van dit weekend ga maken. Suggestie van Jolanda is volgens mjj dezelfde als wat ik net bij Rudolph van Veen las,dere suggestie en is volgens mj precies wat ik zoek.
En ook wat ik net zocht voor mijn eerste poging voor een creme bij macaron.