1

Onderwerp: ''bekleden'' van cake pop, kan iemand helpen?

Dag dames,

Ik wil voor morgen wat cake pops maken. Nu heb ik icing mix. Kan ik dit ook gebruiken om de cake ballen hard te maken en de cake pops in te dippen?

alvast bedankt! :D

Carpe diem!

2

Re: ''bekleden'' van cake pop, kan iemand helpen?

Voor de ballen misschien wel, maar om daar een hele bol in te dippen...
Zou chocolade nemen als je geen candymelts hebt.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

3

Ik zou ook chocolade nemen en evt met royal icing er versieringen op maken.

In deze video gebruiken ze overigens wel verdunde icing: http://www.youtube.com/watch?v=MhG-zTMSPYo

4

Bedankt voor jullie reacties! Oke dan, op de verpakking staat icing mix voor dippen van donuts en cake pops. Dus vandaar dat ik het heb gekocht. Ik las alleen nergens dat het gedaan werd. Lastig.. nou dan dus maar beter naar de winkel gaan.

Carpe diem!

5

zou je het niet gewoon proberen? Als het ervoor gemaakt is... Laat ons weten hoe het ging en hoe het smaakt als je het toch gaat proberen.

Tieneke

6

Tante Tien schreef:

zou je het niet gewoon proberen? Als het ervoor gemaakt is... Laat ons weten hoe het ging en hoe het smaakt als je het toch gaat proberen.

Tieneke

het was een ramp, dus niet aan te raden haha ;)

Carpe diem!

7

toevallig van xenos?
Ik vond het ook geen succes..

8

Evak schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

het was een ramp, dus niet aan te raden haha ;)

Dat is nou echt jammer. Toch goed geprobeerd en succes met de chocolade-variant (ik krijg het zelf echt niet voor elkaar, de balletjes mieteren steeds van de stokjes door het gewicht van de chocolade, het is niks voor mij).

Tieneke

9

Lenney schreef:

toevallig van xenos?
Ik vond het ook geen succes..

Haha, ja! Van de Xenos. Wat een gemieter zeg.. grr.. geen cake pops meer voor mij ben ik bang. :/

Carpe diem!