1

Onderwerp: help...papier cc laat na bakken los

Het papier van mijn cc laat na het bakken vrij snel los. Wat doe ik vekeerd??(bak in cc bakvorm 12st.)

Gr  lobke

2 Laatst bewerkt door annick67 (17-09-2012 23:15)

Re: help...papier cc laat na bakken los

Zoals ik in een ánder bericht ook al aangaf......

(Bericht nummer 7 in onderstaand topic :D)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127245254

Daarnaast kan de zoekfunctie je wellicht óók goed helpen?!

mijn cc papiertjes laten niet meer los sinds ik een mix van boter gebruik. Ik deel namelijk de hoeveelheid boter door 2. 1 deel roomboter en 1 deel vloeibare bakboter. Nu laten ze niet meer los en de smaak blijft heerlijk.

4

Wie heeft de magische tip, om te voorkomen dat de papiertjes van de cc loslaten??? Bak nu 30 min. Bij 160 graden.

Hoor het graag. Heb binnenkort opdracht voor 45 st...

Gr. Lobke

5

Bij mij kwam dat doordat ik te lang klopte en ook nog eens op de hoogste stand......Ik klop nu ook maar 4 minuten op de laagste stand. En bak ze 20 minuten op 175c

Groetjes San

6

De rubriek klein&fijn is een show-rubriek............voor deze vraag: [MOVE] -> bakken & vullen

7

En ik zie nu dat je hier al een topic over had lopen............ga ze dus ff samenvoegen

8

Ik zou inderdaad de zoekfunctie eens hierop loslaten..........het kan liggen aan de gebruikte papiertjes, het mixen, de boter die je gebruikt, de manier van vullen, hoe je ze laat afkoelen......er staan erg veel tips van mede-forummers die je eens zou kunnen proberen.