1

Onderwerp: 25 jaar getrouwd taart (Ben er niet helemaal zeker van).

Hoi allemaal!

Weer een taartje online van mij. Gister vroeg een vriend of ik even een taart wilde maken voor zijn ouders, die waren namelijk maandag 25 jaar getrouwd, ja hoor komt voor de bakker. Nog wensen? Nee alleen een 25 erop..

http://img191.imageshack.us/img191/1954/img2967fw.jpg
http://img542.imageshack.us/img542/3291/img2961x.jpg

Dit is het resultaat, ik ben er niet helemaal zeker van, jullie nog een idee wat er op kan?

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

2

Re: 25 jaar getrouwd taart (Ben er niet helemaal zeker van).

Mooi hoor, misschien alleen nog zilveren balletjes in de bloemetjes?
Meer zou ik niet doen  :thumb:

n'Djoy elke dag!

3

nDjoycake schreef:

Zat ik idd ook al aan te denken, maar ik dacht dan wordt het misschien nog drukker.. Balletjes in alle bloemen of alleen in die op de zijkant?

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4 Laatst bewerkt door Taarten van Kris (16-09-2012 13:53)

balletjes in de bloemen bovenop en in de zilveren bloemetjes aan de zijkant.... :thumb:

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

5

iRoshelle schreef:
nDjoycake schreef:

Zat ik idd ook al aan te denken, maar ik dacht dan wordt het misschien nog drukker.. Balletjes in alle bloemen of alleen in die op de zijkant?

Ik zou zeggen alle bloemetjes, maar doe anders eerst alleen bovenop en dan de zijkant (of andersom als jou dat mooier lijkt)
Het wordt niet drukker, geeft een extra bling bling

n'Djoy elke dag!

6 Laatst bewerkt door Peca (16-09-2012 18:47)

Zilveren balletjes zijn vaak de truc om het net "af" te maken. En ik vind het bij deze mooie taart juist passen. En voor een zilveten huwelijk mag een beetje bling wel.  :)

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

Dankjewel allemaal voor de tips! Helaas heb ik niet de tijd gehad meer om er balletjes in te doen, gelukkig was diegene er blij mee!!  :thumb:

8

Tipje voor de volgende keer; knip je taartkarton iets kleiner, zodat je hem niet meer kunt zien....

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.