1 Laatst bewerkt door renata2 (16-09-2012 10:39)

Onderwerp: op zoek naar witte suikersterretjes

weet iemand waar je witte suikersterretjes kunt kopen? ik bedoel dus van die decoratiestrooiers, met kleine sterretjes erin. ik zie ze soms wel op internet, maar dan is het een andere kleur of met verschillende kleuren door elkaar. ik wil echt alleen witte. en ik wil ze het liefst in een 'echte' winkel kopen ivm verzendkosten. ik heb zelf wel uitstekers voor sterren maar die zijn net te groot en ik wil eigenlijk ook niet weer andere uitstekers kopen. heeft iemand ze toevallig ergens gezien? alvast bedankt voor tips!

2

Re: op zoek naar witte suikersterretjes

ik heb gekeken maar noet gezien

3

t zijn niet van die bussen met deco strooi goed, maar bij de Xenos hadden (en hebben ze ze denk ik ook nog) kleine plunger cutters.
Ze hadden oa sterren..en de kleinste ster is echt klein:)
Geloof dat zo een setje 2 of 3 euro max kostte.

wie weet heb je er wat aan :)

4

sweet978 schreef:

t zijn niet van die bussen met deco strooi goed, maar bij de Xenos hadden (en hebben ze ze denk ik ook nog) kleine plunger cutters.
Ze hadden oa sterren..en de kleinste ster is echt klein:)
Geloof dat zo een setje 2 of 3 euro max kostte.

wie weet heb je er wat aan :)

bedankt voor de tip. die heb ik inderdaad gezien, maar ik heb pas uitstekers gekocht dus wil eigenlijk gewoon suikergoed. maar toch bedankt voor het meedenken.

5

Ik heb bij een taartenwinkel in Etten leur, deze heeft ook een webshop, een busje gekocht met multi color kleine sterretjes, hier zit ook wit in

Gr Saskia

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Hebben ze die niet bij xenos? Ze hebben bij ons sinds kort heel veel keus in strooisels.

7

sanne062 schreef:

Hebben ze die niet bij xenos? Ze hebben bij ons sinds kort heel veel keus in strooisels.

nee, helaas. maar ik heb besloten toch maar mijn eigen steruitstekers te gebruiken. ietsje te groot maar het is te doen. dus ik ben inmiddels voorzien!