1

Onderwerp: Bumba is gaan bodybuilden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCIQKXQJ.jpg

Een taart voor de creche, wat een fiasco, bumba is gaan bodybuilden, de vlag houdt olifant overeind, tegen de tijd dat de taart arriveerde op de creche, lag Bumba en de tent naast de taart hing de vlag nog maar halfstok en was alles een grote plakzooi... Wat een leermomenttaart...

2

Re: Bumba is gaan bodybuilden

je vergeet suikerpoeder weg doen ;) ,maar verder leuk.

3

hahaha, hoe je het omschrijft, geweldig! Bumba heeft gewoon wat veel taart gegeten  ;)  En de peuters vonden hem vast erg mooi!!

4

Kan me voorstellen dat je gebaald hebt maar ik vind je verhaal bij de taart erg grappig :) 
Bumba bodybuilder ziet er stoer uit! En de kids vonden het vast prachtig en lekker! :thumb:

5

Tnx voor de leuke reacties al, als je bedenkt dat dit de eerste keer is dat ik iets boetseer, mag ik niet ontevreden zijn. Ik had door de telefoon al tegen mijn man lopen klagen dat het niet zo goed gelukt was en vooral dat die olifant niet leek (op de olifant in het boekje dan) en het eerste wat hij zei toen ie thuis kwam, ja maar het lijkt toch op een olifant dus wat zeur je nou?

Op de creche vond iedereen de taart eigenlijk wel leuk en er was zelfs iemand die Bumba, olifant en de tent wilde meenemen. Op zich wel een compliment, maar ik zie dan alleen maar de dingen die niet gelukt zijn.

Volgende keer in ieder geval maar prikkers gebruiken om de boel overeind te houden. Heb nu ook maar zo'n gladstrijk ding gekocht, hopen dat het dan ook wat minder bobbelig wordt...