Onderwerp: Bakken en bewaren buiten de koelkast
Kan ik een taart woensdag maken en bekleden en dan vrijdag opeten zonder in de koelkast te doen. Vulling is banketbakkersroom van site, jam en frambozen. Gr. Ineke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakken en bewaren buiten de koelkast
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik een taart woensdag maken en bekleden en dan vrijdag opeten zonder in de koelkast te doen. Vulling is banketbakkersroom van site, jam en frambozen. Gr. Ineke
Niet met banketbakkersroom, dat is koelkastvulling, en met vers fruit is ook tricky.
Zou ik niet doen; in banketbakkersroom gaat melk, dus dat kun je niet te lang buiten de koelkast bewaren. Ik zou het ook met vers fruit niet zo lang van tevoren maken en in de koelkast zetten; gesneden fruit in de koelkast wordt er niet echt mooier op.
De taart maak ik met de mix van de shop. Enkel met water erbij geld het dan ook als ik die gebruik en geen vers fruit?
Ook banketbakkersroom van mix moet in de koelkast.
het biscuit kan het wel aan, maar je vulling niet.
zelfs als je botercreme van de mix maakt wat buiten de koeling bewaard kan blijven zou ik het niet 2-3 dagen lang buiten de koeling laten!
nee hoor... niet doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakken en bewaren buiten de koelkast