Onderwerp: Kan dit bruidspaar op de taart?

Zijn ze leuk genoeg voor op een bruidstaart? Het is mijn eerste bruidstaart, dus die moet wel gelijk goed zijn!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan dit bruidspaar op de taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Zijn ze leuk genoeg voor op een bruidstaart? Het is mijn eerste bruidstaart, dus die moet wel gelijk goed zijn!
helemaal leuk!
ik vind ze ook leuk! doe het je niet na
Ik vind ze geweldig. Ik kan niet goed boetseren. Deze zijn een bruidstaart waardig.
Ja, zeker!! Je wilde toch niet zeggen, dat je daar over twijfelde, hè?
ja hoor! echt heel mooi gemaakt!
Errug leuk!!!
(vind alleen t decollete n beetje apart...
)
Heel leuk, maar ik zou idd ook nog iets aan het bovenstuk van de jurk doen... misschien zo'n ruche als op de jurk zelf?
Wauw prachtig. Ik doe t je niet na.
Mannetje niks aan veranderen!
Vrouwtje zou ik ook meer decolete maken, beetje meer vrouwelijke vorm. 
hij is juist superleuk! ik zou ook nog iets aan het decolette doen, beetje kant ofzo.
Zeker weten! Op de taart 
ja helemaal leuk, alleen ik dacht ook meteen aan een ruches randje aan de jurk bij de boobies.
Helaas geen randjes verder aan de jurk, hij is nagemaakt van een foto en die heeft geen ruches of randjes daar
.
Bedankt in ieder geval!
Misschien een klein gleufje tussen de borsten, zodat het iets meer de vorm van borsten heeft, en misschien de schouders iets rechter. Deze hangen nu iets af. Echte mensen hebben de schouders ongeveer even breed als de borstkas/schouders. Verder zou ik er niets aan doen. Ik vind ze prachtig. Ik zou het je niet nadoen.
Ik kon er niks meer aan veranderen, ze was al uitgehard... maar ik neem jullie tips mee voor de volgende keer. Ze staan inmiddels op de taart. Hardstikke bedankt allemaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan dit bruidspaar op de taart?