Onderwerp: Ervaring choco biscuit met sinaasappelsap/schil erin

Morgen ben ik van plan om een chocolade biscuit te bakken.
Nu dacht ik dat het misschien wel lekker is om het water (bij de funmix recept) te vervangen met sinaasappelsap en door het beslag sinaasappelschillen door het beslag.

Wie heeft hier ervaring mee? Is het lekker? En moet ik redelijk houden met een verandering in de baktijd?

2

Re: Ervaring choco biscuit met sinaasappelsap/schil erin

geen idee maar klinkt erg lekker. succes en als het lukt ga ik het ook eens proberen.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

In de taartenwinkel in Heemskerk werd het me afgeraden om te doen.
Ik heb nu alleen sinaasappelschillen erin gedaan. Het biscuit ruikt hierdoor echt heerlijk. Nu hopen dat het ook lekker smaakt hihi

4

:9  Ik hoop ook dat 't lekker smaakt  :)  't klinkt wel erg lekker :D ik vind chocolade en sinaasappel bij elkaar echt super lekker :D

5

Er bestaat ook sinasppel bakaroma

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

ik doe wel is schillen in mijn koekjes..

heerlijk..

of het lekker is in cake of biscuit geen idee

maar hou er rekening mee dat je sinaasappel gebruikt zonder het waxlaagje (bv biologische sinaasappels) en dat je alleen het oranje heel fijn raspt.. het witte dus niet dan wordt het bitter

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

7 Laatst bewerkt door JPS (12-09-2012 20:18)

Ik moest denken aan een recept van deze site dat ik ooit eens geprobeerd heb, deze

Hieruit blijkt dat sinaasappelsap gebruiken dus prima kan werken

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.