Onderwerp: Behoorlijk lange parade...
Alvast bij deze mijn excuses voor deze lange parade. Ik zit deze site altijd via mijn smartphone te bekijken en dan kan je dus geen foto's plaatsen.. Dus bij deze komen alle taarten van een half jaar lang erop te staan.. Ik ben nog een amateur, dus ik weet ook dat er overal wel wat foutjes in zitten, maar ja.. Dat hoort er nou eenmaal bij! 

Mijn allereerste taartje: gemaakt tijdens de cursus, waarna de verslaving overigens is begonnen
Het was een taartje voor een babyshower die ik voor mijn schoonzusje gaf. Uiteraard wisten we het geslacht nog niet..
. Gevuld met banketbakkersroom, jam en slagroom.

Samen met m'n schoonmoeder 3 taartjes gemaakt voor een grote bijeenkomst van familie met Pasen. Wederom gevuld met banketbakkersroom, jam en slagroom.

Voor de verjaardag van m'n schoonmoeder, alweer dezelfde vulling

Mijn schoonzusje wilde een taart voor haar verjaardag en is helemaal gek van Blond, dus even wat verder gedacht dan het standaard vlindertje en bloempje... Ze was er heel erg blij mee!!

Met een bedrijfsuitje gingen we taarten maken... Haha, ik vond het niet erg, blijf het toch leuk vinden om te doen! Deze was overigens alleen maar gevuld met jam.. Naar mijn mening erg saai en smakeloos.

Voor m'n schoonvader een taart gemaakt met een strik erop...
Alleen vergeten om de taart op de foto te zetten
En voor het eerst dus met fondant aan de slag gegaan.. Maar hier ziet het er heel mooi uit, het eindresultaat was een ramp... Ik was veel te snel gegaan en had de rusttijden in de wind geslagen... Het gevolg.. Ik haalde hem een week later uit de verpakking... Helemaal kapot en gebroken aan alle kanten. Was niet meer te fixen, maar evensgoed nog lekker. Daarna hoorde ik ook pas van het fenomeen "tylose"